Nordmenn sponset av klokkemerker

Tror ikke Gamst er sponset direkte av AP. I følge bloggen der virker det som en ordning gjennom Bjerke. Vil tro det gjelder avslag eller lignende? AP har hvertfall aldri nevnt seg selv i samme setning som MGP.
 
Morini: Sponset av kvalitetsmerket (ahhrrmm) Camel Wathes under veteranmotorsykkelekspedisjon fra New Dehli til Trondheim i ´97 og av Glashütte (snakk om oppgradering!) under Motogiro d´Italia i 2012:)

Jeg tar ikke æren for hvordan disse firmaenes markedsposisjon utviklet seg i tiden etter disse aktivitetene.
Pics etc or it didnt happen ;) Please!
Veldig kult! Hvordan fikk du det til?
 
Med fare for å kapre tråden:
Hardt arbeid, tvilsom sjarm, vennlige sponsorer og den evige flaksen jeg forfølges av. Pics:




Så - tilbake til idrettsfolkene jeg ikke fortjener å nevnes i samme tråd som:)
Mens du er igang kan du jo fortelle om den elegante sponsorbaklysføringen du, eller jeg, gjorde deg skyldig i. En annen tråd, kanskje.
 
  • Liker
Reaksjoner: morini
Rune Gjeldnes, kjent for å ha krysset både Arktis og Antarktis ved hjelp av Rolex og rullings, har vært ambassadør for merket.

Gjeldnes.jpg
 
Redigert:
OT*) - men allikevel OT**).

Blir dere påvirket av slik reklame? Dvs. spørsmålet er egentlig; er slik reklame egentlig særlig virkningsfull i Norge? Jeg mener nei.

*) Off topic
**) On topic
 
Som klokkeentusiast lar jeg meg ikke påvirke i stor grad av slikt, nei..

Men jeg tror kanskje at Tag Heuer (feks) drar litt oppmerksomhet mot sine klokker ved å ha en stor plakat av Therese Johaug. Jeg tror mange som ikke er spesielt klokkeinteresserte, men som kanskje vil ha seg en pen klokke fort kan la seg friste til å kikke litt ekstra på klokkene deres?! Eller.. ?
 
Enig.

Ser det er en flott og gigantisk TH reklame på Stavanger lufthavn ved baggasjebåndene. Reklamen fenger, den - men ikke nok til å få meg til å kjøpe en TH. Kan forstå at noen kan blir fristet.

Det betyr ikke at jeg tror de som kjøper en TH kjører fly og åpne, vintage biler - og gjør det sammen med to damer i luftige klær. Eller - vent...
 
Sponset av Rolex og kona for å poste bilder på IG.
Er du sponset av Rolex?

OT*) - men allikevel OT**).

Blir dere påvirket av slik reklame? Dvs. spørsmålet er egentlig; er slik reklame egentlig særlig virkningsfull i Norge? Jeg mener nei.

*) Off topic
**) On topic
Hvis man med reklame også mener pene bilder postet på IG, så har nok mange av oss blitt påvirket.
Mange kontoer som er ren reklame, mens mange bare deler sin interesse for foto/ur.
De pene bildene her inne på TS er vel mer deling av interesse enn spisset reklame;)
 
Pål Virik Nilsen, en av Norges mest profilerte racerbåtførere, sponset av Edox i klassen formula 2(rundbane).
 
Børge Ousland var sponset av Sector Watches når han krysset Antarktis i 97.
Var en del av Sector's "No Limits" sponsing.