Norges-NATO på vei?

Medlem
11. juli 2010
Innlegg
1.506
Sted
Oslo
Er fan av Tidssonen på Facebook, og kunne ikke unngå å se et bilde der av Norges-NATO'ene.. Har de ankommet landet? :)
 
De har ankommet! Forumets medlemmer rundt om i landet har ikledd seg joggedress og svettebånd klare ved tastaturet for å sikre seg en først. :D
 
Første ladning ankommet landet :)

Er en del småting som må på plass rent logistikkmessig før de er klare til å shippes ut. Webshoppen åpnes forhåpentligvis etter helgen!
 
Er det noen begrensing på hvem som kan kjøpe disse NATO'ene? Jeg skjønner at det blir begrenset til Tidssonen.no, men jeg er veldig interessert i å få med meg en NATO! Som dere ser er jeg relativt ny, og det ville ikke vært rart om mer erfarne medlemmer ble prioritert foran meg.
 
Jeg vet ikke hvilke prioriteringer Juice gjør i denne sammenheng, men jeg håper i hvert fall at det ikke blir mulig å kjøpe mer enn én pr. medlem nå til å begynne med :)
 
Vi får håpe at de som har meldt sin interesse i tidligere tråder blir prioritert.

Alle får vel uansett til slutt:)
 
Ingen begrensninger for verken antall eller hvem som kan kjøpe. Butikken kommer til å bli en vanlig åpen webshop.

Det er noe uklart hvor mange remmer som vil bli tilgjengelig totalt, men jeg etter mine gjentninger vil det bli nok til alle.
 
Er det noe speseilt tidspunkt web-shoppen åpner? Må jeg sitte opp i natt? :p
 
Utrolig hurtig shipping må jeg si :p Passer kanskje ikke helt mellom PAM lugsa, men du og du så fet den er :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
DSC00006-2.jpg