"NORSK Olympic Medal Watch". Seiko Monster "kopi"

Medlem
10. feb. 2010
Sted
Oslo
Hehe.
Jeg blir ikke akkurat stolt av å være NØRSK når jeg så denne tråden. En Quartz-kopi av Seiko Monster. Hehe. Fantastisk, les tråden;

Unboxing A New NORSK "Olympic Medal" Watch

851664d1350578364-unboxing-new-norsk-olympic-medal-watch-img_4699-1024x765-.jpg

Så disse sist jeg var i London. Det oste kvalitet! NOT! NØRSK? Er det Monty Phython som har vært navne-konsulenter? :)

Det er godt vi belønner medaljevinnerne våre med kvalitetsklokker :sad:
Tror jeg hadde blitt litt skuffa om jeg hadde vunnet gullmedalje i OL og fikk en quartz Seiko kopi...

Uff :(
Det var jo til og med dårlig kvalitet på informasjonslappen som fulgte med.. ;)

Er det noen som kan bekrefte at våre medaljevinnere faktisk har fått tilsendt en slik klokke? Det der virker jo helt håpløst...

Er det noen som kan bekrefte at våre medaljevinnere faktisk har fått tilsendt en slik klokke? Det der virker jo helt håpløst...

Lurer på det samme. Dette var jo helt latterlig, det virker nesten som en vits.

Artig at det er satt av plass til dato ved klokken 3 uten at denne er tatt i bruk. unaturlig "høy plassering av dag"
egentlig bare trist. anbudsrunde?

Dette her var triste greier!
Men så tviler jeg på at noen av medaljevinnerne vil brukt noe annet enn en pulsklokke, med unntak av Bartosz Piasecki;)

Mener jeg så Andreas Thorkildsen bruke en Rolex Deepsea i et av intervjuene før OL. :rolleyes:

Er helt sikker på at dette er bare tull. Norge ville ALDRI bestilt klokker med "NØRSK" på for å gi bort til medaljevinnere.

Edit: Og designeren Brian Undlin? Finnes ikke. Æsj, ble litt provosert jeg nå. Litt på samme måte som når jeg ser folk som selger apple tv pent brukt til 1500 spenn på finn. Også koster de 799,- på apple.no.

Redigert: