November giveaway:)

Supert tiltak. Har ingen klokke med 24 mm lenger,men vinner man dette er det jo en bra anledning til å handle en. :)
 
Veldig bra tiltak! Har sett flere legge ut bilder og skrytt av disse remmene dine tidligere og jeg er fristet til å kjøpe. En giveaway å teste hadde vært supert før evt. flere kjøp! Denne ser ut til å passe perfekt til min PAM 240.

Jeg krysser fingrene! :)
 
Fikk nå nettopp mine nye Olando-rem i posten. Den sitter som et skudd både på Explorer og arm. Skal få postet noen bilder snart.

Jeg er gjerne med i trekningen, da jeg har ei tyskerslegge med 24mm lugsize ;)
 
Bra tiltak Ola! Som flere andre her inne har heller ikke jeg for tiden noen klokker som passer den aktuelle remia. Vinner jeg, er det jo det perfekte påskudd for å kjøpe en PAM! Jeg trenger ikke smiske. Det sier vel seg selv at reimen bør gå til den på sonen som har flest reimer fra olando... Jeg har 7stk, noen bedre?
 
Et flott initiativ for en veldig god sak. Du spikrer sammen noen virkelig flotte reimer @Olando. Keep it up :D
 
Redigert av en moderator:
Har allerede en Olando-rem på Speedmasteren min som jeg er utrolig fornøyd med :) Hadde vært fantastisk med en ny rem til min Magrette Regattere Bronze og denne passer jo perfekt :D

selv om noen synes at Margrette er kopier og ikke helt innenfor så passer ihvertfall @Olando remmer perfekt



jeg er veldig fornøyd med min på Olandos rem, den er en beater....
 
Redigert av en moderator:
Kjempeartig at folk syns dette var en god greie! Ser for meg å prøve å kjøre en slik giveaway i mnd. sålenge det ikke går ut over dagjobben:) ser at noen har skrevet i tråden men sier at de ikke har klokke med 24mm lugs. Jeg blir å trekke ut fra alle poster og tar kontakt med den som vinner. Skulle personen ikke ha behov/ønske om reimen trekker jeg på nytt til den får ny eier. Ha en god helg alle sammen! Ola.
 
Flott initiativ...

Jeg skal på ett eller annet tidspunkt ha en PAM, så da trengs det 24mm rem. :)

Jeg oppfordrer til pam kjøp da jeg om ikke lenge er i markede for en brukt 005;) bumper også tråden da det er under 24 timer til jeg trekker! Om du ikke vinner har jeg nå nettopp laget en 20mm reim som kommer til å være giveaway i desember! God drikke lørdag alle!
 
Kan ikke få nok av remmmer til min 111. Denne var svært så stilig, og jeg kan godt tenke meg en slik en!
 
Den heldige bør under enhver omstendighet poste et wrist-shot eller to med den. Veldig veldig lekker :)
 
Setter gjerne denne på min 243:)
@Olando leverer kjempe kvalitet og service!
 
Redigert av en moderator:
Vinner trukket!

Da har jeg trukket:)


Random number generator, her er ting på stell:)


Innlegg nummer 12! Men vent det var jo meg? sweet, ny reim til meg.



Neida omtrekkning, innlegg nummer 5. Gratulerer til @Ironsam , du har pm!



Ny giveaway i desember, følg med:)
 
Redigert av en moderator:
Da har jeg trukket:)




Neida omtrekkning, innlegg nummer 5. Gratulerer til @Ironsam , du har pm!



Ny giveaway i desember, følg med:)

Nå ser jeg sånn ut::eek:

Lykkelig er ordet som beskriver meg nå. Takk @Olando.

WS kommer når mine to med 24 mm føtter får skoene på:cool:

Nok en gang, tusen takk!
 
Redigert av en moderator:
Gøy tråd, flott tiltak! Gratulerer til Ironsam! Kommer på at jeg har mye gammelt lær liggende, mauser-reimer og lignende...

Bare å si ifra hvis du vil jeg skal lage reim til deg av det @Fossdal. Alltid artig å jobbe med gammelt lær hvis det ikke har blitt for tørt:)
 
Redigert av en moderator:
Da var jeg endelig hjemme etter jobb og påfølgende jobb middag. Premien ventet pent på meg og måtte selvfølgelig rett på:

(Beklager kvaliteten på bildene)

0F43D731-3F3D-459E-9B20-582441FE75D9-426-0000001601B5AE2E_zps3e2e09a2.jpg
[/IMG]

F8788B58-BB15-428B-B913-3680A090C5E5-426-000000161118BE02_zps26445226.jpg
[/IMG]

CA22CD05-F386-4CF7-8978-B28E3B7E758B-426-000000161FA83E09_zpsf0978b6a.jpg
[/IMG]

0874B9D2-5EE6-4746-B035-2772817B6EA6-426-000000163C4D2C82_zpsd214d659.jpg
[/IMG]

Kvaliteten er slående og dette er garantert en rem jeg kommer til å bruke mye:cool:

Nok en gang hjertlig takk @Olando, kommer en bestilling fra meg på flere!
 
Redigert av en moderator: