Nr 7

Til dere som har hatt 7+ Speedmastere: Hvorfor? Er det ikke enklere å beholde den første?
Takk for hyggelig melding. Det er helt riktig som @Hammerfjord sier; at jeg har hatt en del ulike modeller, bla 3572.50, Borad Arrow med hvit skive, og så har jeg hatt to vintage utgaver, hvorav en med tropical dial, jeg har hatt 9300-modellen osv. I tillegg er det jo slik at man gjerne ønsker å prøve litt ulike modeller. Så da lærte du sikkert litt om det du spurte om ;)

• Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Takk for hyggelig melding. Det er helt riktig som @Hammerfjord sier; at jeg har hatt en del ulike modeller, bla 3572.50, Borad Arrow med hvit skive, og så har jeg hatt to vintage utgaver, hvorav en med tropical dial, jeg har hatt 9300-modellen osv. I tillegg er det jo slik at man gjerne ønsker å prøve litt ulike modeller. Så da lærte du sikkert litt om det du spurte om ;)

Jeg syns spørsmålet var litt gøy jeg:) Selv har jeg hatt 5stk Daytonaer (dog ulike), men tre klin like Explorer. Gir ikke mening for vanlige, friske mennesker. Men her er det høyst naturlig!

Viktigst: Grattis med klassiker!

Hadde ikke du en gammel Speedy med nydelig patina? Solgt? :(

• Liker
Reaksjoner: Callahan

Jeg tror også at din 9300 kom til meg til jeg byttet den omtrent 2 år senere for min Plo-Prof 600.
Men jeg har bestandig holdt på min Speedmaster Pro. fordi jeg vet at jeg skal angre hvis den går vekk.