Null impulskontroll

Medlem
17. sep. 2012
Sted
Oslo
Hei og velkommen til unboxing av min nye, nydelige klokke:)

Så for å gjøre en lang historie kort. På tirsdag kvittet jeg meg med min gode venn Omega Seamaster 2220.80. Den gikk til en god venn på skolen. Det som er litt dritt er jo at han nå har brukt den de to siste dagene og jeg må si jeg har vært litt misunnelig:( Men ikke nå lenger, for alle vet at Wangensten lider av hva best kan beskrives null impulskontroll. Et særdeles kritisk tilfelle:rolleyes: I og med at Photobucket er tregere enn en full mann på stylter, så får dere nøye dere med bilde av boksen. HAHA

2013-01-30195419_zps275103cc.jpg

Ja, så var det påen igjen!
Jeg trodde jeg hadde kjøpt fra meg og brukt opp både penger og kjøpelyst? Men det stemte nok ikke…
Jeg har lenge hatt et forhold til denne klokken, og denne modellen er nok det første jeg så av klokke som liten guttunge. Som jeg har skrevet i galleri-tråden min er dette en klokke jeg egentlig kunne vært foruten. Noen skjønner kanskje hvor det bærer, men jeg skjønner det nesten ikke selv.

Men vent nå litt;
Omega?!?
Men hva i svarte satan!!! Dette er da ikke det jeg bestilte, jeg solgte da ikke Omega Seamasteren min for å få en ny en? Vi får åpne og se…
2013-01-30195625_zps0207e68d.jpg

Se der ja, det var andre saker:p
2013-01-30195641_zpsae2d0b11.jpg

Dette er jo da en Rolex Datejust 16030. Fra 1988, en R-serie. Klokken kjører på Rolex 3035, tror dette er det siste året de brukte dette, før de gikk over til dagens 3135.
2013-01-30200600_zps21d67cc6.jpg

2013-01-30201034_zps0e6cb769.jpg

Obligatoriske wristshot
2013-01-30200654_zpse38e243b.jpg

Jeg holdt meg for god til å gå for two-tone så da er denne grå dailen helt perfekt som en nøytral, men fremdeles ganske markant klokke, etter min mening. Etter et lite møte med MINUTE_REPEATER tidligere i år og en kort titt på Exploreren hans, og så at 36 mm egentlig er akkurat passe. Så en stor takk for det. Har jo veldig små håndledd, og noen Invicta Russian Diver passer dårlig.

Jeg har som noen kanskje har fått med seg null i impulskontroll, og når denne skjønnheten kom for salg her på TS tok det en hel uke med selvfornektelse og headbanging i veggen før jeg kom til fornuft og slo til. Klokken er nå ikke helt perfekt, altså null striper riper og slik, men jeg har av en eller annen merkelig grunn begynt å like sånn. Jeg liker at klokken har sin personlighet og sjel, hva, har jeg blitt gammel og sentimental? Nei, det kan da ikke stemme.
Jeg ser at bildene ikke ble all verden, men det skal jeg nok få gjort godt igjen senere:)

Full pakke! Her er vel alt en trenger og litt til:) Var så heldig å få sendt med ekstra lenke og reim.
2013-01-30201012_zps08911d2e.jpg

Sammen med "broren" sin
2013-01-30201218_zpse93debe1.jpg

2013-01-30201307_zps33f040b5.jpg

Og deler av familien i det eksklusive hjørne:
2013-01-30201444_zps7c247414.jpg

Takk for tiden din og håper det falt i smak.

Redigert:
På forhånd grattis! Alle vet jo at en (lure)mus man må vente på, eller jobbe litt ekstra for å få, er den som "smaker" best.:rolleyes:;)

Så der!

Det var virkelig ikke meningen å luremuse så mye, photobucket brukte bare så usannsynlig lang tid og måtte prøve å laste opp hele fem ganger!

Men nå er det på plass:cool:

Gratulerer! Mtp hvor mye fint du har fått på kort tid vil jeg tro tittelen din om mangel på kontroll stemmer fint ;)

Lånekassen må ha auka utbetalingane sidan eg gjekk på skulen. Dagens studentar har da godt! Gratulera med kjempefin DJ:)

Jeg kunne aldri i min villeste fantasi se for meg at jeg ville ende opp med noe så ordinært og kanskje kjedelig som en DJ:eek:
Nei, kjedelig er den ikke, hatt den på armen en time og digger den. Liker mønsteret på skiven, og jeg sier det igjen. Størrelsen er perfekt! Er litt forsmedelig å møte far, når han har den samme klokken i TT så passer det vel best at sønn finner sin plass i andre rekke:p