Null impulskontroll

Gratulerer med trettiseks nydelige millimeter :—)

Hehe, Jeg trodde når jeg kjøpte den at dette ville bli for lite, men nei. Den sitter perfekt på mine musehåndledd og passer perfekt til skjorte.

Gratulerer! Mtp hvor mye fint du har fått på kort tid vil jeg tro tittelen din om mangel på kontroll stemmer fint ;)

Jeg må dessverre med hånda på hjerte si at; om midlene er der så er det ingen hinder for kjøp:p Heldigvis ser det ut som midlene nå har tatt slutt:) Ser også at samlingen har blitt så komplett med de ur jeg trenger og ønsker så jeg ser ikke helt hva det er som står og venter på dørstokken...

Lånekassen må ha auka utbetalingane sidan eg gjekk på skulen. Dagens studentar har da godt! Gratulera med kjempefin DJ:)

Ja, de sponser oss nærmest:rolleyes: Takk Sigbjørn Johnsen:eek:

Grattis med en meget fin DJ! Får gi deg et lite knuff hvis jeg ser denne på skolen;)

Ja, vi BI idiotene må få til en GTG snart, det er da visst endel av oss:D

Grattis med nydelig dial og flott innpakning,
efter vår minigtg og avsløring om at det var denne som var på vei trodde jeg for allvor du blitt gal når det dukket opp Omega-eske først ;)

HEHE, ja det var litt meningen å sette noen ut:eek:
Ble litt overrasket selv når Rolex-boksen lå oppi en Omega-boks. Kan vel si at det er troll i eske:eek:

Så til alle sammen vil jeg avslutte med å si tusen takk, det er alltid gøy å få denne massive positive feedbacken. Ser nå fremover mot en kjøpsfri tid, hvertfall frem til sommeren, det var det jeg opprinnelig sa etter at jeg kjøpte Speedmasteren min i oktober i fjor, så vi får se om jeg klarer å holde det denne gangen.

Så da får alle på TS ha en riktig god helg og nyte det jeg mener er den beste måneden av året:eek:

Se der ja.. Hyggelig å se at den ser ut til å ha kommet i godt selskap. :)

Omegaesken passet jo perfekt til Rolexboksen, så jeg tenkte at den kunne følge med.

Her er det siste bildet jeg tok av den. Avskjedsbildet, sammen med 16750 som erstattet den i min samling. Har sansen for Rolex med akrylglass. GMT-Masteren er fra 1983.
DJ_and_GMT_zps4987b6c1.jpg

GMT-Masteren ble kjøpt her på TS, så begge klokkene fant sine nye eiere her inne!

Redigert: