NURK i kveld :)

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Tradisjonen tro minner jeg folket om at det er NURK-møte i kveld :)

Kl 19 i Bygdø allé nr 60.

Jeg tar en tur innom, men sikkert ikke før ved 20-tiden. Sees!

Jeg skal forsøke å komme. Kunne godt tenkt meg at en av dere hjelper meg med å kvitte meg med en GMT-Master eller to :D . Skal til N Y imorgen, og kunne godt tenkt meg å utvide kapitalreservene noe. Salgsvarene medbringes i såfall.

Kult med førjulstur til NYC, xe3l! Jeg sitter her og koser meg med en Pepsi på hånda, alle burde ha en GMT :D

3830438050_584c6bd27c.jpg

Ja, det skal bli deilig. Mulig det blir armbåndsur i N Yogså, vi får se hva som dukker opp. Har noen spesielle i tankene, men me får sjå. Enig Anders, alle burde ha en GMT pepsi! :D Nyydelig klokke, jeg har imidlertid to som er nærmest identiske, fra 01 og 05, så en av de må nok gå etterhvert. Kanskje allerede i kveld! :D

xe3l skrev:
Ja, det skal bli deilig. Mulig det blir armbåndsur i N Yogså, vi får se hva som dukker opp. Har noen spesielle i tankene, men me får sjå. Enig Anders, alle burde ha en GMT pepsi! :D Nyydelig klokke, jeg har imidlertid to som er nærmest identiske, fra 01 og 05, så en av de må nok gå etterhvert. Kanskje allerede i kveld! :D

Jeg er fornærmet over at du ikke har kontaktet meg angående salg! PM er iallefall sendt. Skam deg :mrgreen:

Dere andre, hold dere unna, her skal jeg kjøpe :p 8)

Det var ikke meningen å kuppe NURK-posten med mine salgsvarer, sier i fra før jeg får kølle fra Juice eller andre :D :D . Det dukker opp en annonse i salgsdelen dersom ting ikke forsvinner i dag.

mvh,

Henrik

xe3l skrev:
Jeg skal forsøke å komme. Kunne godt tenkt meg at en av dere hjelper meg med å kvitte meg med en GMT-Master eller to :D

Hei da burde du sjekke ut "Plaza Watch & Jewlery Exchange" , Adressen er i alle fall 145 West 57 Street. Mellom 6 og 7 avenue! Mye mye mye mye fin vintage om det er noe for deg!

- Inge