NURK idag - Hvem skal?

Jeg kommer om det klaffer med jobb og privatliv. Har lyst, fikk det ikke til sist gang.

Ja, jeg skal. Rykter om presentasjon av nytt klokkemerke. Det må vi jo eventuelt få med oss.

Jeg kommer om det klaffer med jobb og privatliv. Har lyst, fikk det ikke til sist gang.

+1

Ettersom det verken finnes vaskehjelp eller rettferdighet i min verden må JEG vaske leiligheten for julen, så vi får se om jeg får klemt inn et lite besøk:)

+1

Ettersom det verken finnes vaskehjelp eller rettferdighet i min verden må JEG vaske leiligheten for julen, så vi får se om jeg får klemt inn et lite besøk:)

Det er da leeeeeenge til jul enda :)

Du må lære deg å prioritere :)

en av de gangen det er utrolig kjedelig å bo langt fra hovedstaden :(
skulle vært kjekt å vært med men litt vel langt å reise for meg :):)

Bare litt nysgjerrig på den avataren din? Er det R1200C? I så tilfelle har vi veldig lik smak!

Greg

Ja, det stemmer. Det er en BMW R1200C, med mange mil på baken :). Fra avatarene synes det å være Bond fans her, og de vil muligens kjenne igjen sykkelen i fra filmen Tomorrow Never Dies, som kom i 1997. Jeg prøvde den på en MC messe og var solgt. Har kjørt turer til både Tyskland og Danmark med den, og den vekker engasjement. Det er ingen racer, men en fin cruiser.

Når det gjelder NURK møtet, så ble det ingen introduksjon av nytt klokkemerke :( og derfor heller ingen spennende bilder.

Bare litt nysgjerrig på den avataren din? Er det R1200C? I så tilfelle har vi veldig lik smak!

Greg

Ja, det stemmer. Det er en BMW R1200C, med mange mil på baken :). Fra avatarene synes det å være Bond fans her, og de vil muligens kjenne igjen sykkelen i fra filmen Tomorrow Never Dies, som kom i 1997. Jeg prøvde den på en MC messe og var solgt. Har kjørt turer til både Tyskland og Danmark med den, og den vekker engasjement. Det er ingen racer, men en fin cruiser.

Når det gjelder NURK møtet, så ble det ingen introduksjon av nytt klokkemerke :( og derfor heller ingen spennende bilder.

Takk for i går tild e jeg traff da. Knipset et par bilder av noen interessante ting jeg så i går:

En kar hadde med masse klokker han hadde arvet fra sin far, et tidligere NURK-medlem som døde for et års tid siden. Blant disse var en utgammel Rolex (20-30-tallet?).
IMAG0404.jpg

Ikke signert skive, men kassen og verket var signert. Vanskelig å se, men det står Rolex øverst på innsiden av kassen:
IMAG0405.jpg

Skjalgbs fantstisk vakre Glashütte, som jeg hadde lyst til å stappe i lommen og løpe avgårde med:
IMAG0406.jpg

IMAG0407.jpg