NURK - møte mandag 21 november - Tema "Dykkerur"

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Sted
Oslo
Kjære klokkevenner !

Neste møte er mandag 21. november kl 19.00, Bygdø allé nr 60.

Det blir en liten "leksjon" om dykkerur. Ta med og vis frem om du har !

I tillegg er dette også et vanlig kjøp/salg/bytte-møte.

Ta med venner og kjente, og ikke minst klokker :) Alle er velkomne !

Entre kr 50,- dekker husleie og kaffe.

Håper mange av dere har muligheter til å komme.

Vi sees !

Med vennlig hilsen
www.nurk.no

Roger og Dag

Tlf 90 56 78 91

Jeg stiller gjerne opp på mandag om tiden strekker til. Selvom NURK tydeligvis IKKE landets eneste klokkeforening.

Neineinei. Ta leksjon om dameur denne gangen a. Tror ikke jeg kommer meg unna konas bursdag. Tenk så mange 14060 jeg ikke får fiklet på:(

Skal prøve å få tatt min første tur jeg også.
Her må det jo bli mye flott å se på.
Tar med 42 mm Helson Shark diver hvis noen vil klå. ;)

Passer det med jobb så stiller jeg også. BLir artig for en rookie å møte en del rutinerte forumdeltagere. Og jeg tar med Seamaster 300 min, det er jo den eneste jeg har (akkurat nå)

Har eksamen på tirsdag, så lurer på om jeg skal prøve å lese og hvile. Men så hadde det også hvert hyggelig å tatt en tur på Nurk når jeg først er i Norge.

Alle avtaler til tross, jeg kommer meg ikke på NURK-møte pga sykdom.
Ligger rett ut med feber og alskens ubehageligheter og synes synd på meg selv :(

Håper dere får en flott kveld og gleder meg til bilder og referat.

Kommer meg ikke dit jeg heller.
Det virker som det er en forbannelse over nurk og meg.
Kommer noe i veien hver gang.

Kommer det til å henge skilt eller tilsvarende som sier at her er NURK-møte? Jeg kan godt komme meg til Bygdø Alle Nr 60, men ikke godt å vite nøyaktig hvor en skal gå!:p

Kommer det til å henge skilt eller tilsvarende som sier at her er NURK-møte? Jeg kan godt komme meg til Bygdø Alle Nr 60, men ikke godt å vite nøyaktig hvor en skal gå!:p

Finn adressen på google maps så finner du han mannen som vasker et vindu rett ved krysset(street view). Der er det :)