NURK - møte mandag 26. september - presentasjon fra besøk på Patekfabrikken

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Sted
Oslo
Kjære klokkevenner !

Neste møte er mandag 26. september kl 19.00 For sted se www.nurk.no

Det blir en liten presentasjon fra en av våre medlemmer som har vært på fabrikkbesøk hos Patek Philippe i sommer.

I tillegg er dette også et vanlig kjøp/salg/bytte-møte.

Ta med venner og kjente, og ikke minst klokker :) Alle er velkomne !

Entre kr 50,- dekker husleie og kaffe.

Håper mange av dere har muligheter til å komme.

Vi sees !

--
Med vennlig hilsen

Roger og Dag
www.nurk.no
Tlf 90 56 78 91

Dette blir bra! Håper alle kjenner sin besøkstid og tar med Patek samlingene sine.

Jeg elsker Bergen.

Men jeg er veldig misunnelig på en del av tingene som skjer i Oslo.

Har hittil følt at dette blir litt for nerdete for meg, men lurer nesten på om jeg skal ta turen denne gangen.

Verdt det?

Har hittil følt at dette blir litt for nerdete for meg, men lurer nesten på om jeg skal ta turen denne gangen.

Verdt det?

Tror nok jeg ville vurdert det ja...
Masse hyggelige og kunnskapsrike mennesker!

Jeg tar turen! (Uten dermed å antyde at jeg er spesielt kunnskapsrik... ;) )

Skulle gjerne deltatt, men sliter med tidsklemma. Kjipt, for jeg skulle gjerne fått med meg presentasjon av patekbesøket og grafset på Gregs redsub :(

Jeg kan arrangere en liten "pågripelse" av deg...

Skulle gjerne deltatt, men sliter med tidsklemma. Kjipt, for jeg skulle gjerne fått med meg presentasjon av patekbesøket og grafset på Gregs redsub :(

To menn i uniformert bil kommer og henter deg til avhør mistenkt for å ha ranet en fru Ragnhild Patek..., tja skal vi si halv syv i kveld? Du blir selvfølgelig dumpet på døren igjen ved ni-tiden, du var jo uskyldig! Godt både for deg og nabolaget!

Bare litt vemodig å finne ut at grailen man tenker koster mange hundre tusen faktisk koster mange millioner:p

Flott kveld. Greg, redsuben var et definetivt høydepunkt. Selv i konkurranse med PP og AP.

En hyggelig aften...

Bare litt vemodig å finne ut at grailen man tenker koster mange hundre tusen faktisk koster mange millioner:p

Flott kveld. Greg, redsuben var et definetivt høydepunkt. Selv i konkurranse med PP og AP.

Takk for kompliment. Er definitivt fornøyd, men jeg vil så absolutt la meg overtale til å dra på det patek-spaeet som ble beskrevet av entertainer... Kunne til og med latt meg overtale til en av de små tikkende vidundrene...

Ble jo "ny" klokke på meg i går også så... nei, ingen patek men derimot en seiko tunfisk. Beater i boks.

Takk for kompliment. Er definitivt fornøyd, men jeg vil så absolutt la meg overtale til å dra på det patek-spaeet som ble beskrevet av entertainer... Kunne til og med latt meg overtale til en av de små tikkende vidundrene...

Ble jo "ny" klokke på meg i går også så... nei, ingen patek men derimot en seiko tunfisk. Beater i boks.

Pictures, or it didn't happen, takk.

Ble dessverre ikke tatt noen bilder av meg, var så mye som skjedde.

Vil benytte annledninen til å takke foredragsholder, hørtes ut som en kjempe flott tur :) Må også si jeg tar av meg hatten for boksproduksjonen hos PP. Helt magisk og åpne den nydelige treboksen.