NURK møte på tirsdag 15. feb kl 19

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Sted
Oslo
Kjære klokkesamler/ interesserte !

Neste møte er tirsdag 15. feb kl 19 i Bygdøy Alle nr 60, se forøvrig www.nurk.no

Dette møtet blir et vanlig kjøp-, salg-, vise-, prate- og byttemøte.

Ta med dine klokkevenner og kom, alle er hjertelige velkomne.

Entré kr 50,- dekker husleie og Rogers hjemmebakte

Velkommen !

Med vennlig hilsen
www.nurk.no

Roger og Dag
Tlf 90 56 78 91 (Dag)

Får dessverre ikke møtt idag, men kommer sterkere tilbake:)

Kos dere i kulden!

-mathfjeld

Det passer egentlig ikke! Men om noen har planer om å selge sin GMTc dropper jeg kveldens planer og kommer dit pronto ;)

Hmm.. hvordan er egentlig oppmøte på disse samlingene? Er det mye kjøp og salg? Kunne vært gøy å tatt turen en gang :) (Jeg bor ikke i Oslo..)

Har lurt litt på dette jeg også. Eller er det mye teknisk snakk om klokker og urverk? Mye vintage prat osv ? Jeg er litt mer in for the passion og ikke det tekniske :D

Det er ikke så ulikt en hvilken som helst GTG egentlig. En gjeng med klokkenerder som kikker på ur og snakker skit ;) Det er endel kjøp og salg, branaas tar ofte med seg en liten koffert med vintage til salgs. Ellers er det alltid noen andre som har noe til salgs eller til bytte.

Det er ikke bare TS-folk der, så det er en fin anledning til å få med seg ur som hverken legges ut her eller på Finn.

Har lurt litt på dette jeg også. Eller er det mye teknisk snakk om klokker og urverk? Mye vintage prat osv ? Jeg er litt mer in for the passion og ikke det tekniske :D

Det hadde nok absolutt vært noe for deg, for uten all flippingen føler jeg vi har ganske lik interesse for klokker. Og jeg stortrives på NURK.

Tilbake fra mitt første nurk møte. Veldig hyggelig å møte menneskene bak nick-ene her på sonen og ta en prat om klokker og andre ting...
kommer nok til å møte opp igjen.

Tilbake fra mitt første nurk møte. Veldig hyggelig å møte menneskene bak nick-ene her på sonen og ta en prat om klokker og andre ting...
kommer nok til å møte opp igjen.

+ 1 Og stor takk til Roger. En meget hyggelig aften.:p