NURK

Chr

Medlem
1. feb. 2011
Sted
Oslo
NURK-møte mandag hos Tidemann, tenkte jeg skulle ta min NURK-jomfrudom nå, har også lurt med en kompis, noen flere som tar turen? :D

Jeg håper jeg rekker det, men skal inrømmes at det frister litt mer med en runde golf etter jobb :oops:

Æsj, på mandag skal jeg drikke vekk alle sorgene etter eksamen. Så får dessverre ikke tatt turen.

Æsj, på mandag skal jeg drikke vekk alle sorgene etter eksamen. Så får dessverre ikke tatt turen.

Har ikke du siste eksamen på onsdag da? Om du følger samme plan som oss, så har du norsk på mandag. Det er ingen sorger å drikke bort da :p

Har fysikk nå på mandag. Norsk var den første eksamnen. Burde ikke gå så alt for galt.

Så på mandag blir det sikkert mange morsomme varianter av skrått kast.

Har fysikk nå på mandag. Norsk var den første eksamnen. Burde ikke gå så alt for galt.

Så på mandag blir det sikkert mange morsomme varianter av skrått kast.

Ok... Da har dere en annen plan enn oss. Norsk på mandag og fysikk på torsdag, som siste eksamen.

Jeg kommer.

Står ikke tidspunkt i mailen fra Dag og Roger, men antar det er klokken 19 som vanlig. Klipper og limer litt fra mailen og satser på jeg ikke gjør noe galt ved å gjøre det:

Møtet er denne gangen hos Tidemann Urmakermester, Akersgaten 18 (Rett bak Stortinget)

Vi vil få en liten presentasjon av ett eller flere merker og få muligheter til å kikke på mange nye spennende klokker.

OBS: Dette er altså ikke et kjøp/salg/bytte-møte. Det er ikke
anledning til å "by frem" egne ur.

Jeg kommer muligens. Tidspunktet står i emnefeltet, og det er klokken 19.00.

Tusen takk til Tidemann for en hyggelig kveld i går! Bra opplegg, hvor vi kunne se på alt vi ville (selv om de faktisk var utsolgt for mange godbiter), vi fikk litt å drikke på og Tom og hans unge butikkassistent var blidheten og hjelpsomheten selv. Det var også et innlegg om stedet Glashütte (eller bygda, som det ble sagt) og muligheter for å bedrive klokketurisme der. Oppmøtet var ikke verst, mellom 20 og 30 mann - mange usual suspects!

Hiver meg på, jeg også !

Veldig hyggelig å være gjest hos Tidemann. Håper vi kan få til flere slike arrangementer, og jeg skal sørge for at invitasjonene går ut til alle for den annonserte Breguet lanseringen. Takk også til alle fremmøtte !

Mvh Dag