Ny 114060 - storfornøyd og nysgjerrig

Jeg måtte selge en 11660LN jeg hadde fordi dette irriterte meg sånn...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Var innom Bjerke i går og fikk prøvd den nye, limiterte Monaccoen på armen. STuderte kassen og hva fant jeg? Joda, en ødelagt lug full av graverte tall :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Var innom Bjerke i går og fikk prøvd den nye, limiterte Monaccoen på armen. STuderte kassen og hva fant jeg? Joda, en ødelagt lug full av graverte tall :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

+1. Herregud jeg skjønner ikke vitsen, den kjøpes jo fra en AD, man får stemplet garantikort og kvittering, klokken har serienummer fra produsent - trenger man mer sikkerhet? De dytter jo "sertifiseringen" ned i halsen på deg på denne måten. Hva blir det neste, at de begynner å skrive "Bjerke" på skiven? :confused:

Rent spekulativt kunne det kansje medført til økt samlerverdi for fremtiden?

Neppe noe mer enn hva jeg kan få til ved å dinge bezelen inn i garderobeskapet mitt f.eks.

Dette er jo såpass lite at det egentlig bare ser ut som en litt kjip ripe.

Uten å svare for andre, så tipper jeg at det er "Bjerke" på skiven Entropy mener.

Barn_zpsa5e3a449.jpg