Ny Batch med Helson tortuga

Enig.
Og jaggu var det ikke kommet en Blackbeard chrono også som jeg ikke hadde sett før. Vet det er noen ymse meninger om Blackbeard og fjortisklokke, men jeg synes de også er morsomme klokker.

Tror jeg har tilgode å se en helson jeg ikke liker. :)

Jeg liker disse jeg og, selv om de har fått litt "pepper" tidligere.

Det må snart bli en Helson på cosmo :) Det er takket være dine bilder prippa at dette merket har vokst på meg.

Kan ikke si jeg er helt fan av den klokken der.. Noe med formen på kassa som skurrer! :S

Synes den ser rå ut på armen. Skikkelig doxa-inspirert.

Driver å snuser på en white sharkmaster, ene og alene for lumen sin del. Men blir nok ikke handling da jeg innser at det er en ventepølse jeg egentlig ikke trenger.

Cosmo, få deg en helson da. Hele kjøpsprosessen er jo en fryd og alle trenger en sharkdiver. enten 45mm eller 42mm

De er dødskule, men jeg vil EGENTLIG ha en Doxa sharkhunter... Frykter at denne ikke ville lindret det suget.

Fikk nettopp mail fra helson:

Dear, XXXXXX

we have a Christmas sale !

If you place your order on December 6th 2011 and enter SANTACLAUS as
discount code you will get 10% off

Best Regards

Peter

De er dødskule, men jeg vil EGENTLIG ha en Doxa sharkhunter... Frykter at denne ikke ville lindret det suget.

Jeg støtter deg på denne. Kjøpte en i juli, men flippet den med en gang. Kjøpte den pga seamaster 1000-vibbene, men skjønte med en gang jeg fikk den på hånden at den ikke tilfredsstilte det behovet!