Ny beater

Gratulerer så mye! Denne og Breitling emergency en uten tvil noe av det kuleste Breitling lager etter min mening. Skal man først ha en quartzklokke, så er dette noe av det ypperste man kan velge. :)
 
Redigert:
Tøff! Liker den svært godt. Sjefen min har en slik. En av de svært få quartz-klokkene jeg kunne tenkt meg, sammen med en Speedmaster X-33 :)
 
Grattis! Me like a lot:0) Lenge vært keen på en emergency (som vel er samme klokken kun med antennen i tillegg)
Greit og ha en klokke i samlingen som du kan kalibrere alle de andre etter da, for superquartz er jo meget nøyaktig:D
 
Takk for alle hyggelige gratulasjoner:eek:

Har hatt klokken på hånden i litt mer enn 24 timer(ja, jeg sov med den:confused:) og vil bare si at jeg er kjempefornøyd.
Det sitter lett på armen (under 40g) og er en lett å lese. Klokken er etter min mening i veldig fin stand, ingen riper, hakk og særdeles få hairlines. Hadde forventet mer, iom det er en titanium klokke...
En enkel klokke å bruke, alle funksjoner er selvforklarende så det ikke noe problem å stille den uten bruksanvisning (noe jeg trodde på forhånd).

Ettersom jeg fikk min Olloclip i posten i går, kommer det nok til å komme en hel del nye bilder i galler-tråden:eek:

Ja, da for alle på TS ha en riktig så god helg:)