Ny bezelring på nye Sea-Dweller 116600 ??

Det var kanskje bare 1 klokke framme, eller lå det flere på utstilling ? Hvis det var flere så hadde det vært interessent om de var forskjellig :)
@GCSJ ?

"Hun sjekket en annen SD de hadde og begge hadde kun 0-15min. "

Redigert av en moderator:
Lervik har ikke hørt om endringen, alle de har hatt har minuttmarkering rundt hele. De venter noen flere til uka men vet ikke hvordan de ser ut. Knut sjekker med Rolex og kommer tilbake med info.

Det beste er å kjøpe en av hver og vente å se hvilken som blir mest ettertraktet :D

Redigert:
Har fortsatt minuttmarkeringer rundt hele på Rolex sin hjemmeside... Bjerke handlet fra tvilsomme kilder? :p

776ec2db6a5ee31dd808cde96f06d217.jpg

Delelisten sier kun bezel som vist over.

Kan trådstarter vært innom Photoshop?

Hvis en studerer begge klokkene med forstørrelse mode i Photobucket, så ser "bokstavene" på skiven på det første bilde ut som de står "tettere" sammen enn på det andre bilde?!

Har fortsatt minuttmarkeringer rundt hele på Rolex sin hjemmeside... Bjerke handlet fra tvilsomme kilder? :p

776ec2db6a5ee31dd808cde96f06d217.jpg

Det er det, men nå har rolex vert veldig treige med å oppdatere siden før også. 116600 hadde vel vert på markede i to tre mnd før den lå som en "fast del av inventaret" og ikke bare under "nyheter".

Både kasse og skive tilhører tydelig en 116600, så da er det kanskje bare en glipp i kvalitetskontrollen. Rolex hadde vel i det minste nevnt endringen i en bisetning på nettsidene sine:confused:

Delelisten sier kun bezel som vist over.

Kan trådstarter vært innom Photoshop?

Hehe.. ja, kjedet meg litt her om dagen og tenkte å lage litt oppstyr ;)

Ta deg en tur på Bjerke å se det med egne øyne! @Rød

EDIT: Hvis de ikke er solgt i løpet av dagen da...

Dette virker for meg veldig forvirrende, hvorfor har ikke bjerke anet ugler i mosen og heller utstillt den som vanlig?

Merkelig, dette her. I følge kilder relatert til Rolex fabrikken er det enten noen som har byttet bezelinserten eller Photoshop. Jeg stoler på trådstarter og da er jeg veldig spent på hvor disse kan være byttet. Veldig forvirrende...

Kan godt hende jeg misforstår deg med photoshopteorien nå, men jeg har hvertfall sett den med egne øyne, både med og uten minuttmarkører rundt hele. Spurte da jeg var innom Bjerke i går. Fikk inget svar, men Bjerke har kontaktet Rolex, så jeg regner med at vi får et svar om ikke altfor lenge:) Følg med på Bjerkes facebooksider.

Fra camillablomaarnes på Instagram:

"Not a fake Rolex Sea-dweller, not a special edition, just an honest mistake from Rolex, that has misplaced a Submariner bezel on a Sea-Dweller"

"They'll be sent back to the factory"

Fra camillablomaarnes på Instagram:

"Not a fake Rolex Sea-dweller, not a special edition, just an honest mistake from Rolex, that has misplaced a Submariner bezel on a Sea-Dweller"

"They'll be sent back to the factory"

Se der ja.. Ærlig svar fra Rolex hvertfall. Men kvalitetskontrollen der burde vel ha spottet dette :confused:

Uansett kult å vite at SubC bezel passer til nye SD. Synes faktisk den ble cleanere med den på.

Takk for at du sjekket dette opp @Fyrsten

Om noen spør om det er mulig å skifte bezel om et års tid kommer nok svaret til å være: "Nei. Komplett umulig. Passer ikke på kassen!" :D

Var innom Bjerke i dag for å se/sikkle på den nye dwellern. De sa da at de hadde en inne, men den var ikke for til salg for de skulle retunere den til Rolex pga. produksjonsfeil. Fikk da tafse på freaken av en dweller med sub bezel :)

Litt stilig, men i mitt hode så er er minuttmarkørene litt av greia med den nye. Uansett så vet man jo at besselen er skiftbar mellom modellene.

Ps. Det fikk meg også til å lure på hvordan den submarineren med bezelen til den sea dwellern ser ut :)

Etter ti sekunder rask Photoshopping (og ja, lyset stemmer ikke over ens i "et tiden") så har du vertfall nesten svaret her.