"Ny" boks å åpne..

Medlem
10. april 2008
Er på jobbskole i Oslo noen dager, og da må vi jo benytte oss av mulighetene det gir..:D

Møte Jonny i busslomma utenfor BI idag, og fikk med meg denne boksen:
3f9cafba.jpg

Og en boks til..
d0aa7a18.jpg

Et skikkelig klassisk sportsur
4376fbd1.jpg

Med "full pakke"
f26f407c.jpg

Til slutt et skikkelig crappy wristshot
3a300a4d.jpg

Bedre bilder kommer..

H

Du er bare sinnsyk HenrikTA!

Hvor mange klokker har du handlet siste halvåret ? Begynner vel å nærme seg raskt 10 stk ? haha

Uansett, nydelig klokke :D

Grattis Henrik!
Du handler jo som en full sjømann:mrgreen:
Kan ikke gå feil med en 14060 dog, en absolutt klassiker som burde gå bra sammen med Speedy`ne dine!

Er på jobbskole i Oslo noen dager, og da må vi jo benytte oss av mulighetene det gir..:D

Møte Jonny i busslomma utenfor BI idag, og fikk med meg denne boksen:
http://i276.photobucket.com/albums/kk1/HenrikTA/Div%20filer/3f9cafba.jpg[/MG]

Og en boks til..
[IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk1/HenrikTA/Div%20filer/d0aa7a18.jpg[/MG]

Et skikkelig klassisk sportsur
[IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk1/HenrikTA/Div%20filer/4376fbd1.jpg[/MG]

Med "full pakke"
[IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk1/HenrikTA/Div%20filer/f26f407c.jpg[/MG]

Til slutt et skikkelig crappy wristshot
[IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk1/HenrikTA/Div%20filer/3a300a4d.jpg

Bedre bilder kommer..

H

Utrolig flott eksemplar! Denne modellen står høyt på listen min så snart jeg kommer meg ut av studenttilverelsen. Desverre mange år til enda altså.

Du fortjener hvertfall en klapp på skulderen for innsatsen! Gjemte du deg på toalettet for å ta wristshot med mobilen? :mrgreen:

Nydelig klokke som sikkert vil trives sammen med alle omegaene:)

Undres på om ikke Henrik er bitt av basillen.:confused:

Utrolig flott eksemplar! Denne modellen står høyt på listen min så snart jeg kommer meg ut av studenttilverelsen. Desverre mange år til enda altså.

Du fortjener hvertfall en klapp på skulderen for innsatsen! Gjemte du deg på toalettet for å ta wristshot med mobilen? :mrgreen:

Ikke langt unna :D På hotellrommene er det jo bare på badet det er ordentelig belysning...

Klokka er en skikkelig klassiker - og fremstår som meget pen selv om den er litt over 7 år gammel.. Ikke vært noen fan av 14060 modellen før, men har den siste tiden (blant annet pga. bildene til Bullit) fått mer og mer sansen for denne. Utrolig "ren" og flott klokke. Er glad for at jeg fikk "forhandlingene i havn" på denne.

Som langtidsprosjekt kunne jeg godt tenke meg en GMT 16710 med Pepsi, men vi får se - føler liksom at noe må ut før noe nytt kommer inn - og det er skikkelig kjipt å selge unna klokker!. Har jo alledede hatt en av disse - en klokke jeg angrer bittert på at jeg solgte. Men pengene fra den har jo gått til nye klokker i ettertid - som jeg også har mye glede av.

Se det Henrik, gratulerer med en flott klassiker! Mye handling på deg for tiden, du er skikkelig i siget nå - ble det ikke noe av Datejust etter den noe uheldige handelen sist?

Gratulerer, Henrik! Skal si du handler bra ur om dagen! Suben er et must have!!:cool:

Ikke langt unna :D På hotellrommene er det jo bare på badet det er ordentelig belysning...

Klokka er en skikkelig klassiker - og fremstår som meget pen selv om den er litt over 7 år gammel.. Ikke vært noen fan av 14060 modellen før, men har den siste tiden (blant annet pga. bildene til Bullit) fått mer og mer sansen for denne. Utrolig "ren" og flott klokke. Er glad for at jeg fikk "forhandlingene i havn" på denne.

Som langtidsprosjekt kunne jeg godt tenke meg en GMT 16710 med Pepsi, men vi får se - føler liksom at noe må ut før noe nytt kommer inn - og det er skikkelig kjipt å selge unna klokker!. Har jo alledede hatt en av disse - en klokke jeg angrer bittert på at jeg solgte. Men pengene fra den har jo gått til nye klokker i ettertid - som jeg også har mye glede av.

Hehe, det er jo forsåvidt er relevant poeng.

Bullits bilder ja. Jeg kjenner til dem. Det er faktisk de som har flyttet dette uret såpass langt opp på min go-get liste... Kjenner til ham fra et annet forum jeg frekventerer.

Se det Henrik, gratulerer med en flott klassiker! Mye handling på deg for tiden, du er skikkelig i siget nå - ble det ikke noe av Datejust etter den noe uheldige handelen sist?

Blir nok en SS Datejust med tiden, men nå har pengene gått med til å kjøpe 14060`en.. Litt av gleden ble likson borte da jeg ble lurt ved forrige handel - selv om det løste seg greit.

Datejust er en skikkelig klassiker, Jonny hadde på seg en TT Datejust med tight og fin jubileelenke når jeg møtte han igår - skikkelig fine klokker. Har sett etter erstatningslenke til min TT, men de koster jo skjorta og litt til - så inntil videre blir det rem.. Takket være lobergen skal den få på seg en skikkelig feit croco når den kommer tilbake fra rens.

Et bedre bilde av klokka:
Sub.jpg

Synes at låsen med divers-extension ble litt "raklete" så jeg satte på denne - en original Daytonalås jeg har hatt liggende:
Sub2.jpg