Ny Breitling Transocean Chronograph LE lansert ....

Den var utrolig lekker, og sammen med Superocean Heritage er den Breitlings peneste klokke. Var noe Speedmastersk over den, blandet med Heuer Carrera. Var på Reno Air Races i september i år, der Breitling er hovedsponsor, og var en nanometer unna å gå på en smell og kjøpe med meg en Superocean Heritage Chrono. Mulig jeg går den ekstra nanometeren på Reno neste år og kjøper meg en Transocean...huff. Kjenner lommeboken begynner å få magekramper allerede.. :D
 
!

Snakket med Breitlings representant ifm. deres arrangement sammen med Petter Solberg hos Bjerke tidligere i år. Skjønte da at Skandinavia fikk omlag 50 eksemplarer når det var snakk om Breitling LE modeller (2000 ex). Hvor 15 stk av disse ville komme til de norske ADene. Av tidligere erfaringer pleier det å være 1 eksemplar pr. AD, mulig Bjerke da får 3 eksemplarer.

Er du interessert hadde jeg ringt til Bjerke i Kongensgt., eventuelt Protid i Sandvika eller urmaker Jacobsen i Lillestrøm (de 2 sistnevnte har meget høy fokus på Breitling)

Happy hunting :D

tigergutt

Ahh, jeg var der selv faktisk :) Tusen takk for svar, men egentlig redd denne blir for dyr for meg ny. Tenker at prisen, iom at dette er en limited edition, vil bli en del. får håpe det er noen her på sonen som tar seg råd å flipper den senere :p
 
Noe av det flotteste jeg har sett fra Breitling! Eneste som ikke var helt nydelig etter mitt syn var graveringen av klokkens nr i produksjonen på siden av kassen..
 
Jeg har sendt spørsmål til AD om denne. Håper jeg får vite litt mer i morgen :)
 
Skal vi tippe en pris rundt 55-60 i stål?

Jeg synes det er veldig mye penger for en Breitling...
 
De vil klemme så mye som mulig ut av B01 mens de kan:p Men selv for in-house begynner det å bli saftige priser.

Sa de noe om hva den kommer til å koste når den "vanlige" kommer (ikke LE, med stål baklokk)?
 
De vil klemme så mye som mulig ut av B01 mens de kan:p Men selv for in-house begynner det å bli saftige priser.

Sa de noe om hva den kommer til å koste når den "vanlige" kommer (ikke LE, med stål baklokk)?

Nei, det spurte jeg ikke om.
 
Det var som flere antok en stiv Breitling-pris, men salget går sikkert det:)