Ny bruker av forumet

Paneraien er tilnærmet ubrukt mens SD er godt brukt - skiva har krakkelert på kryss og tvers, Tritiumen har gulnet og Bezelen spiser ikke lengre skjorter. Har sittet på hånden i mange år under varierte forhold.
Alternativt bilde kan sees i dagens Aftenposten side 7, SDen bæres på høyre håndledd og GPS på venstre.

Slipper heldigvis å spise piller når jeg kommer hjemmom........:D
Tom

Utrolig kult med ur som virkelig blir brukt som verktøy!

Ta med deg paneraien neste gang, de har jo lang fartstid innen diverse millitære grener! ;)

106en er klokken jeg liker best å gå med. Jeg har også brukt den til alle daglige gjøremål, sykkelmekking, transport på sykkel og reiser hit og dit - riktignok ikke til spesielt mye fysisk krevende arbeid. Du burde kanskje sørge for at bezelringen sitter godt fast. Min er ikke 100% tight, men mer enn tight nok for min bruk. Den plast-delen som holder den på plass ble forbedret etter D-serien tror jeg, og er mer varig. Har klokken vært til service er trolig plastringen byttet ut.

Ellers er titanet og lenken veldig lett å børste over med Bergéons glassfiberpenn for det tilfelle du skulle få riper i kasse eller lenke.

Flott at noen bruker klokkene ! :)

IMG_5127_1.jpg