Ny eske på kjøkkenbordet!

Medlem
11. okt. 2009
Innlegg
311
Sted
Oslo
En kjip sort eske?



Denne esken drar vel noen kjensel på?



Utvilsomt en Panerai, men hvilken?



Jøss, en PAM 328!



Og en obligatorisk WS:



Men PAM 328 gjør vi kjapt om til PAM 312:



That's the way I like it!

Etter langt og lenge og lengre enn langt kom jeg omsider i mål! Denne gangen ble det en Panerai PAM 312, en lekker klokke jeg har siklet på i en lengre stund! Var usikker på hvorvidt jeg skulle gå for en Rolex DeepSea eller en Panerai, og valgte først Rolexen, men da jeg fikk den oppdaget jeg enkelte riper i glasset og returnerte derfor klokken. Hev meg derfor over denne Paneraien i dag og angrer ikke ETT sekund på det. Rett og slett helt utrolig herlig å gå med og det er nå en fryd å lese tiden :D Eller, jeg tar meg selv støtt og stadig i å se på uret uten å få med meg hva tiden egentlig er.. Det er vel sånn det skal være? ;)

Har blitt en strålende fornøyd Panerisiti nå - remtips mottas med takk, for her skal det handles remmer! ;)
 
Gratulerer så mye, dette er gromme saker.
Helt vanlig å stirre på klokken leeenge uten å ane hva tiden er :oops:
 
Gratulerer med en fet PAM;) Etter en periode med liten aktivitet ser det ut til at folk handler PAM som gærne igjen. Det er bra:p
 
Gratulerer så mye, og velkommen i klubben :)

Nå begynner en uendelig jakt på lær. Lykke til ;)
 
Takker og bukker for hyggelige tilbakemeldinger!

Alltid moro med noe nytt en tirsdag ;)
 
Nice, rå klokke. Får mer og mer sansen for lenke på pam, uansett kult å variere litt.
 
GRATTIS !! Denne er lekker ;) merker at jeg er en av de (få:roll:)som liker Pam på lenke :D
 
Grattis :) Jeg er ikke noe fan av lenke på PAM, så det var godt du fikk den over på noe annet! ;)
 
Vakkert!
Stort grattis herfra - og til lykke med et flott valg av en PAM!
Denne får du stor glede av.
:D

PS!
Tror egentlig ikke vi ser på klokken for noe så uvesentlig som å sjekke tiden....;)
 
Grattis :) Jeg er ikke noe fan av lenke på PAM, så det var godt du fikk den over på noe annet! ;)

Synes det er veldig morsomt å bytte remmer og tenkte at denne PAM'en skulle i hovedsak bli brukt på rem, så solgte lenken til et hyggelig forummedlem i stedet. Nå blir det rem-handling! ;)
 
Wow ....

Fikk ikke med meg at din Panerai var faktisk helt splitter ny igår !

Gratulerer så masse med klokken, det er virkelig en flott klokke som passer til de fleste anledninger :D

tigergutt