Japaner, og ikke et av alternativene jeg så på tidligere :) Hint
ocean2 Medlem 3. des. 2012 Innlegg 115 16. des. 2012 #21 ocean2 skrev: Japaner, og ikke et av alternativene jeg så på tidligere Klikk for å utvide... Hint
ocean2 Medlem 3. des. 2012 Innlegg 115 21. des. 2012 #22 Da er både steinharten og ventepølsa på vei "hjem" spørs hvem som dukker opp først neppe noen før jul!
Da er både steinharten og ventepølsa på vei "hjem" spørs hvem som dukker opp først neppe noen før jul!
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.260 Sted Asker 21. des. 2012 #23 ocean2 skrev: Hint Klikk for å utvide... Eneste spørsmålet er vel om den er sort eller orange? Ikke noe dårlig valg som ventepølse dette, en som nok de aller fleste her har i samlingen dette. Forresten, velkommen skal du være:0)
ocean2 skrev: Hint Klikk for å utvide... Eneste spørsmålet er vel om den er sort eller orange? Ikke noe dårlig valg som ventepølse dette, en som nok de aller fleste her har i samlingen dette. Forresten, velkommen skal du være:0)
ocean2 Medlem 3. des. 2012 Innlegg 115 21. des. 2012 #24 FnuSnu99 skrev: Eneste spørsmålet er vel om den er sort eller orange? Klikk for å utvide... Valget var enkelt for min del, sikker rimelig enkelt for dem som velger motsatt også :O)
FnuSnu99 skrev: Eneste spørsmålet er vel om den er sort eller orange? Klikk for å utvide... Valget var enkelt for min del, sikker rimelig enkelt for dem som velger motsatt også :O)