Ny grail?

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Om planene får gå sin gang, kan dette bli min neste grail! :D

164776_489507275865_638115865_6605093_6444177_n-1.jpg


PAM372, med manuelt opptrekk og glass bakside,- lansert på årets SIHH....i handel kanskje til våren 2012?? :confused:
 
Den var jo ren og pen :)

Men, er glasset så "bulende" som det kan se ut til?
 
Det der var en Panerai jeg virkelig kunne tenke meg. Den er nok sikkert billig også....:mrgreen:
 
Bokmal is giving me serious hardtimes!!
let's go in Englisk...

nice re-edition of the 6152/1. pam 372 looks great!!
also the pam 373 is issued from the prototype 2533.
it is a very orientated "vintage" sihh 2011 for panerai.

pam 217 will have a serious rival with the pam 368 -only 150 pieces!!-
also the pam 376 is an alternative to the iconic pam 249.
i m curious to see the retail price, too bad only 199 pieces of them.

well anyway...it's a great millesime!!:D
 
Nydelig! Likte graveringen av Luminor... Og Golden hands!

Skal kassenummeret plasseres der, eller det kun for illustrasjon nå?

347 koster vel $10'/61,5'NOK
 
Jøss, seriøst mye intressant i år... en "rimelig" regular production base fiddy, dette er en ny retning for panerai som blir spennende å se resultatet av.

En sub i bronse kasse med grønn skive, wow... og composite fiddy, hvordan skal man få råd til alt dette?
 
Grail er vel litt relativt når det gjelder deg Challe?!

;)

Men.....det var mye godt i år......375, 386 og 372 ......
Har allerede lagt en preleminär order.....
 
Ikke at jeg på noen måte skal drive reklame for Bjerke, men jeg fikk en tlf i dag om at de har en PAM 372 up for grab hvis noen skulle være interessert er det sikkert bare å ta kontakt. Prisen er 61500kr, løp å kjøp!
 
Tror ikke denne er "up for grabs" riktig enda. Listen over uinteresserte interessenter er lang har jeg hørt:)
 
Spørmålet er vel bare hvor loyal Bjerke er ift interesselisten. Ettersom de har ringt flere som ikke er interessert lengre, tror jeg nok at de hadde solgt den pr nå hvis det sto en kar å hoppet opp og ned med et kredittkort i handa:) hos dem!
 
Står man klar til å handle er det ingen tvil om at man får lov til å kjøpe.. Ringelisten (dvs ikke betalt forskudd) er mer en back-up :) Dette er i alle fall min erfaring! Med mindre det er snakk om svært limiterte utgaver.