Ny herrebutikk i Oslo

Medlem
30. sep. 2008
Var nylig en tur i hovedstaden, på vei mot Akerbrygge kom jeg over en (for meg) ny butikk, Ragazzi (tydeligvis tidligere Lacrosse). En tydelig italiensk-inspirert butikk både hva gjelder atmosfære og utvalg av klær.

Masse fint om man har sans for kvalitet og å skille seg litt ut, og hyggelig betjening, noen andre som har erfaring med denne butikken?

https://www.facebook.com/Ragazzivika?fref=ts

Har handlet der, veldig hyggelig betjening som kan sakene sine.
Liker utvalget der da de har alt fra Morris til Carmina sko:)

Anbefales

Oppdaget butikken forrige helg da jeg tilfeldigvis parkerte rett ved Narvesen der. Tok en tur innom og kjøpte meg en fin blazer, anbefales på det varmeste :)

Jeg har faktisk handlet en del her... Bra utvalg, men litt stive priser...

Absolutt enig med deg Espen, priser er stive for det jeg betalte for min blazer hadde jeg fått kjøpt 2 stk i UK, men sånn er det bare når det er ingen konkurranse nesten samme som ganske mye annet i Norge hehehe :)

Var innom her idag på min dagstur til hovedstaden. Stilig butikk, veldig mye kule klær. Dessverre var det ikke anledning til å kjøpe mer enn en skjorte idag..

Er en grei butikk, men faller litt mellom to stoler.. de har en del fine klær, men lokalene er ikke akkurat de fineste, og utvalget er litt variert. Noe av klærne er fine, men også en del som ikke er like bra, men som fortsatt etter min mening har altfor stive priser. Tror nok ikke jeg kommer til å gå der fremfor de tradisjonelle butikkene.

Hehe, der ser man, akkurat som med klokker: jeg synes butikken så veldig bra ut :)

Helt klart litt stive priser, men jeg kom inn i butikken bare for å kikke mens jeg ventet på ett møte, men gikk ut med en skjorte. Enorm service (vs. Dressmann og andre som jeg ofte går innom da :D).. Men, man får jo fort 10% ved å spørre på Bjerke, det gjelder andre steder også tenker jeg.

Er uansett misunnelig på antall butikker dere har med litt mer high-end brands i Oslo vs. Bergen.