Hei, er helt ny her, og i klokkeverden, bestemte meg for et par uker siden at jeg ville skaffe meg en "grei" klokke til rundt 2000, begynte å søke litt på nett å fant dette forumet, uheldigvis kanskje? For etter å ha lest side opp og side ned her har jeg vel blitt litt mer hekta på klokker, så budsjettet blei pluttselig hevet til, ja si det. Har sett på utallige klokker det siste, bare på nett da det ikke er noe urmaker innafor 2 timer hvor jeg bor. Men i går fant jeg den, klokken jeg må ha, men problemet er bare at jeg ikke veit hva den koster eller hvor man får kjøpt den, så håper dere kan hjelpe meg med det.
Uret det gjelder er et Hamilton khaki field chronograph, men det finnes jo så mange versoner, så legger ved bilder av to versjoner som jeg er intresert i, eneste forskjellen på dem som jeg kan se er at ene har dagviser å andre ikke. Har ikke funnet så mye info om uret generelt heller. Men håper noen her inn kan hjelpe, takk på forhånd!
Uten dagviser
Med dagviser, dog litt annerledes, er dem litt annerledes for hvert år?
Finner så mage versoner på google, men ingen til salgs..
Uret det gjelder er et Hamilton khaki field chronograph, men det finnes jo så mange versoner, så legger ved bilder av to versjoner som jeg er intresert i, eneste forskjellen på dem som jeg kan se er at ene har dagviser å andre ikke. Har ikke funnet så mye info om uret generelt heller. Men håper noen her inn kan hjelpe, takk på forhånd!
Uten dagviser
Med dagviser, dog litt annerledes, er dem litt annerledes for hvert år?
Finner så mage versoner på google, men ingen til salgs..