Ny i klokkeverden, hvor kan jeg få tak i denne? (hamilton khaki field chrono)

Kaj

Medlem
25. sep. 2013
Hei, er helt ny her, og i klokkeverden, bestemte meg for et par uker siden at jeg ville skaffe meg en "grei" klokke til rundt 2000, begynte å søke litt på nett å fant dette forumet, uheldigvis kanskje? For etter å ha lest side opp og side ned her har jeg vel blitt litt mer hekta på klokker, så budsjettet blei pluttselig hevet til, ja si det. Har sett på utallige klokker det siste, bare på nett da det ikke er noe urmaker innafor 2 timer hvor jeg bor. Men i går fant jeg den, klokken jeg må ha, men problemet er bare at jeg ikke veit hva den koster eller hvor man får kjøpt den, så håper dere kan hjelpe meg med det.
Uret det gjelder er et Hamilton khaki field chronograph, men det finnes jo så mange versoner, så legger ved bilder av to versjoner som jeg er intresert i, eneste forskjellen på dem som jeg kan se er at ene har dagviser å andre ikke. Har ikke funnet så mye info om uret generelt heller. Men håper noen her inn kan hjelpe, takk på forhånd!

Uten dagviser
HamiltonChronographT20TN.jpg

Med dagviser, dog litt annerledes, er dem litt annerledes for hvert år?
960848d1360005059-new-member-problem-my-hamilton-field-khaki-chronograph-field-chrono-50.jpg

Finner så mage versoner på google, men ingen til salgs..
299162d1277655952-looking-cheaper-alternative-hamilton-khaki-field-chrono-example-orologiohamiltonh71516137-3.jpg

Flott flott!
Da veit jeg hvertfall hva den koster.
Er det utgående modell, siden den ikke finnes på hamilton sin hjemmeside, bare den nye typen, så jeg burde kjøpe den asap så den ikke blir solgt ut?
Var jo på tilbud der til 5700 pluss mva og frakt, noe som burde være en greit pris.
Regner også med at det er en seriøs butikk det der? Noen ulemper med å handle fra utlandet med tanke på garanti å slikt?

Flott flott!

Var jo på tilbud der til 5700 pluss mva og frakt, noe som burde være en greit pris.
Regner også med at det er en seriøs butikk det der? Noen ulemper med å handle fra utlandet med tanke på garanti å slikt?
Creationwatches er bunnsolid.
Følger vel med en 1års garanti fra Hamilton.

Tar ca 3-4 dager fra du bestiller til klokken er på døren; i Oslo i hvertfall. Har fått 6-7 klokker derfra, aldri noe tull. Sender med DHL.
Så fin ut den klokken @Kaj
Ikke vet jeg om de har mange igjen, men her er det bare å kline til uansett;)

Redigert av en moderator:
Da må jeg takke for responsen, å min første klokke er kjøpt, gleder meg til den kommer :)

Takk for det, unboxing kommer så snart klokken er i hus :)

Har allerede begynt å se etter neste kjøp, huff. Eneste som er litt synd er at jeg ikke kan bruke klokke på jobben, men men, får kompansere med å sove med den på kanskje, hehe.

Vel, pakken kom gjennom tollen klokka 6 i går tidlig, men nå har det stått "shipment on hold" i ett døgn snart, hva er grunnen til det?