Ny kar på forumet ;)

Medlem
22. juni 2011
Innlegg
33
Sted
Tønsberg
Hei hei godtfolk ;) Da har jeg også karret meg til å registrere meg her etter å ha lest en del poster og sett mange fine klokker.

Selv har jeg lenge likt å se på fine klokker, men er vel mer i den senere tid at interessen tar litt mer av. Men som student får man jo aldri råd til den Rolexen eller Omegaen man har lyst på. Banner kanskje litt i kirken her, men har selv Tag og Breitling som små favoritter ;)

Har nettopp gjort mitt første kjøp av en klokke jeg har siklet på lenge, altså en Tag Aquaracer, her er linken til kjøpet: Ser det ut til å være en god deal? Eller hva tenker dere om kjøpet?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...xv61iU4%3D&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT

Eier også en seiko Snp007 som jeg er fornøyd med ;)
Men hyggelig å finne dette forumet å kunne snakke med likesinnede klokkefanatikere :p
 
Velkommen :)

Selv er jeg ikke noen fan av TH, men Breitling har et par fine modeller. Grattis med ny klokke, uansett :) Jeg kan garantere deg at det ikke blir den siste :p

Her inne vil klokkegalskapen din blomstre og ha det riktig så fint. Plei den riktig, så skal vi andre medlemmer sørge for å tilføre nok "gjødsel og vann" ;)
 
Hei og velkommen til Tidssonen!
Alltid hyggelig når lesere tar skrittet til deltakende medlemmer :)

Syns klokkekjøpet virker som et solid førstekjøp, og prisen virker bra.
Og ikke glem det fine med Tidssonen: Blir man lei, er det alltids noen som står klare til å kjøpe ;)

Kjenner til hvordan det er med studentøkonomi, men heldigvis finnes det mange spennende og interessante klokker i prisklassen under 15.000 kroner.

En av mine personlige favoritter her er Longines Legend Diver:
27876d1241970316-longines-legend-diver-legend-diver-knoppi.jpg
 
Hei og velkommen til tidssonen. Som juice sier, finnes det mange spennende ur under 15 000. Dersom du vil go vintage, får du faktisk mye spennende for et par tre høvdinger.

Selv om du ikke har råd til mange av urene som florerer her inne, er det lov å la seg underholde, drømme og bli inspirert. Jeg kjører en bil til ti tusen, men synes Top Gear er et supert program. Blir litt det samme :)
 
Velkommen!

Jeg liker TH svært godt i motsetning til noen av de andre særingene.
AR'en du har kjøpt ser meget bra ut. Det samme kan sies om prisen.
Her har du mye ur for pengene!:D
 
Hei

jeg har den TH modellen som du har bestilt, er veldig fornøyd med den :p den går veldig lit feil og passer til de fleste anledninger ;)
 
Tusen takk for en hyggelig velkomst. Nå er min Tag på vei til meg i posten, gleder meg som et lite barn på julaften nå kjenner jeg;)

Har også selvsagt lyst på en Breitling B01, men det blir den dagen jeg vinner i lotto eller får litt mer å rutte med. Men en Seamaster står også høyt. Hvor er det dere kjøper deres klokker? Jeg ser jo det er veldig mye å spare på å kjøpe i utlandet, men risikerer jo også at det kan bli mye trøbbel.