Lær deg til å bli tålmodig når det gjelder klokkekjøp, det er dyre ting og bør være gjennomtenkt. Ellers står du i fare for å bli en flipper som taper penger. Med smart og gjennomtenkte kjøpt kan det se helt annerledes ut. Den chevyklokka vurderer jeg å kjøpe og knuse i en unboxingvideo! Møkkastøgg!
Har selv en longines hydroconquest. Er veldig fornøyd med den.
Jeg bestilte meg en Seiko SKX007 for et par dager siden. Så ble det nå (for 5 min siden) bestilt en Seiko SKX781K3 (Orange Monster) Så fikk jeg også lyst på SKX009 versjonen. Dette går hardt utover kjøpet av en litt mer "eksklusiv" klokke.
Men disse klokkene er verdt å ha tilgjengelig for diverse anledninger.
Det er moro med litt Seiko osv men det spiser for opp en del av et større budsjett . Du vil spare til en legend diver, det er en fantastisk klokke.
Skulle akkurat til å trykke bestill på Urverket.no siden. (Logines Legend Diver) så leser jeg en del innlegg om at den passer dårlig på håndleddet for enkelte. Og at bunnlokket er noe høyt. Ble plutselig litt usikker på å bestille klokken uten å ha testet den på armen. Noen butikker i Stavanger som har den inne? Prøver å spør her før jeg sender mail til eventuelle klokkeforhandlere.
Otteren i Stavanger har den inne
Prøvde den på armen selv her om dagen, og den satt helt perfekt Hadde jeg bare hatt pengene på konto, så...
Dæven å ivrig du har blitt a, flere klokker på få dager. Liten impulskontroll? Gotta love it! Kjør på, LLD ligger nydelig på hånda!!
Fantastisk, da stikker jeg innom der til uken. Må bare teste den før jeg bestiller den. Mye de skulle ha for den der?
Rundt 13-14. Antar at det er listepris. Får muligens prutet den ned noen kroner, men de er vel ikke de ivrigste med rabattene?
legend diveren er inne hos grøtteland i sandnes og. hør med de og da vel!