Ny klokke bestilt!

N

Ndure

Guest
Da har jeg bestilt mitt 2. ur på kort tid. :p

Orient Black Mako

81cr%2BNQCfKL._AA1500_.jpg

+ to Nato Straps

G10NatoRegimentalRedBlackL.jpg

ZuluJamesBondL.jpg

Ser fram til møtet med Orient. Håper det blir en god opplevelse!

Takk folkens. :p
Så ikke før nå at det var opprettet, Krille.

grattis ,skikkelig nydelig klokke, hadde skikkelig sansen for den
personlig er jeg veldig glad i klokker med rene urskiver dvs ikke chronograf
blir dritttøff med bond nato

Den blir grisetøff på Nato.
Sitter med den samme modellen i blått på armen nå.:cool:
Gleder meg til å se den på den sort/rød.:D

Grattis.

Flott og stilfull klokke. Hvor handler du?

Kjøpte fra amazon.com
Ikke fra brukere, men fra Amazon selv. Da jeg bestilte Invictaen, gikk det 3 dager før klokka var på døra mi. :p
Nato Strapsa er kjøpt fra gnomonwatches.com

Gratulerer - dette blir du garantert fornøyd med.
Mako'n kommer til å fungere meget bra med regimental rød/sort nato.

Bare sørg for å gi oss plenty med bilder :D

KAB

Jeg er ikke den beste fotografen du finner. Jeg har heller ikke det beste kameraet. Men...... Jeg skal gi det et forsøk. ;)

Grattis så mye..

Herregud så sinnsykt misunnelig jeg blir på dere som kjøper ny klokke for tiden..det er omtrent 1 år siden sist (nesten da) og jeg har skikkelig abstinenser ;)

Grattis så mye..

Herregud så sinnsykt misunnelig jeg blir på dere som kjøper ny klokke for tiden..det er omtrent 1 år siden sist (nesten da) og jeg har skikkelig abstinenser ;)

Kjøpte ikke du den IWC Aquatimer'en som var ute for salg her på forumet for litt siden? Den var jo bare et par mnd gammel :)

Kjøpte ikke du den IWC Aquatimer'en som var ute for salg her på forumet for litt siden? Den var jo bare et par mnd gammel :)

...desverre ikke, men jeg angrer...har egentlig lyst til å vente til jeg kan kjøpe en Sub...det er det som er neste kjenner jeg.

Nå kom nettopp Makoen på døra! :D Kjempefornøyd meg 1. inntrykket. Likte dog ikke remmen godt. Blir bra å få den på nato om noen dager.