Ny klokke - Hos naboen

Medlem
14. feb. 2008
Sted
Oslo
Sarcasm.jpg

Naboen har kjøpt seg en splitter ny helgull Rolex av en type som jeg også har lyst på, men ikke har helt råd til, så nå har jeg bestemt meg for å ta hans.

Er det noen som har erfaring med hvordan man best stjeler en klokke her i landet? Jeg har hørt at det er mulig å vippe ut vinduer hvis man fjerner lister, men vet ikke hvordan man gjør det - noen som har noen råd? Tror han har alarm fra Falken. Noen som vet ca. utrykkstider hos dem?

Vet han har forsikring, så han får jo igjen pengene etterpå - dessuten så bruker han samme forsikringsselskap som meg, og jeg har i løpet av 30 år ALDRI fått en utbetaling fra dem, så jeg synes egentlig bare det er rett og rimelig at de betaler litt tilbake.

Glad for tips.

Det er jo sommer, kan du ikke tillby deg å passe huset når han skal på ferie?

Det er jo selvfølgelig viktig at du i forkant overbeviser han om at man ikke drar på ferie med et slikt ur!

På vei fra huset knuser du en rute slik at det ser ut som et innbrudd. Det kan vel være ok å stjele noe annet også, slik at det ikke blir for obvious at det er deg.

Men det viktigste er jo spørsmålet om han har betalt mva for klokken sin!

Importér en fake helgullbelagt Rolex satt sammen av små barnehender på en Kinafabrikk og få den sendt som gave fra onkel Mao, be om å få kjenne på din nabos klokke og bytt den diskrét ut. Han vil ikke se forskjell uansett, og mye enklere enn å bende ut vinduslister.

Lykke til!

Men det viktigste er jo spørsmålet om han har betalt mva for klokken sin!

Godt poeng. Hvis han ikke har gjort det, så fortjener han ikke bedre. Fine tips også! Liker både huspassinga og planen med den fake klokken. Er det noen som har link til noen sider der de selger fake ur av grei kvalitet. Bare legg ut linken her!

Du kan jo faktisk kombinere begge planene, da slipper du å knuse ruter.

Men jeg synes du burde betale mva for den fake Rolexen. Da har du hvertfall ditt på det rene.

Før du setter din "criminal mastermind" plan ut i livet bør du forsikre deg om at klokka hans ikke er fake.
Litt kjipt etter masse planlegging og mystiske nattlige aktiviteter å sitte med en "made in china" gull rolex.:p