Ny klokke i posten

Får ikke opp bilde, jeg Stipey!?

Det har sikkert sammenheng med at dette er en veldig gammel tråd som er bumpet av vår ferske, toll- og momsinteresserte venn.

Fozzy: hva skjer? Masse bumping av eldgamle tråder?

Hei Fozzy&velkommen til TS : Jeg ser at du begynner å irriterer mange med og "bumpe" gamle tråder og spør om usaklige ting. Det blir kanskje litt dumt på sikt, prøv å ikke irriter på deg vår kjære moderatorer slik at du ikke blir kicka snart.

Bare en tips :)

Welkommen igjen og lykke til

Hei Fozzy&velkommen til TS : Jeg ser at du begynner å irriterer mange med og "bumpe" gamle tråder og spør om usaklige ting. Det blir kanskje litt dumt på sikt, prøv å ikke irriter på deg vår kjære moderatorer slik at du ikke blir kicka snart.

Bare en tips :)

Welkommen igjen og lykke til
Takker for tipset, Roham!
Omforladels, det var aldri meningen å irritere noen her.
Er litt usikker på hva å "Bumpe" er...men det skal ikke forkomme mer, bare noen forklarer en fersking hva det betyr.
Bare for ordens skyld: jeg er garantert ikke ansatt i tollvesenet. :mrgreen:

Å "bumpe" vil si å ta opp igjen en tråd.
Begrepet kommer av at når en tråd er gammel kommer den lenger og lenger ned eller bak om du vil i forum arkivet.
når du så skriver et innlegg i denne tråden bumper eller hopper den om du vil opp igjen til toppen.

Hvordan går det med klokkekjøpet?

Å "bumpe" vil si å ta opp igjen en tråd.
Begrepet kommer av at når en tråd er gammel kommer den lenger og lenger ned eller bak om du vil i forum arkivet.
når du så skriver et innlegg i denne tråden bumper eller hopper den om du vil opp igjen til toppen.

Hvordan går det med klokkekjøpet?

Takk for bra info!
Joda, klokkekjøpet er i gang, skylder bare £1500 så er´n min.