Jeg fik denne i bytte, da jeg solgte mit Panerai PAM024.
Lækkert ur/klokke, men jeg er ikke sikker på at jeg beholder den.
Lækkert ur/klokke, men jeg er ikke sikker på at jeg beholder den.
Anders skrev:Jeg synes den ser lekker ut på bilder, men på hånden min funket den bare ikke. Dessverre :?
andersen skrev:Klarer du å beskrive hvorfor? Eller fikk du bare ikke den rette følelsen?
ClausT (DK) skrev:Mit håndled er bestemt ikke kraftigt, men klokken sidder perfekt. Desværre har jeg en Doxa Sub 750 Professional på vej, og der skal jo være penge til dem alle..... Måske jeg sælger både Longines og min Orient.....
På dette billed er den på kraftig læderrem....
Anders skrev:andersen skrev:Klarer du å beskrive hvorfor? Eller fikk du bare ikke den rette følelsen?
Lugsene var litt for lange, klokken ble for stor for håndleddet mitt uten av uret egentlig er så veldig stort. Kassen synes bare ikke å sitte riktig på hånden.
Remmen er dessuten litt for tynn, ville passe bedre på en tykkere rem.
Det er kanskje et av de urene jeg har blitt mest skuffet av å prøve. Det så veldig lovende ut, men falt helt igjennom.
Trane skrev:Var å prøvde Legend Diver i dag.
Ble litt skuffet. Designmessig helt strålende og like stilig som bildene i tråden viser. Men, noe ved den ga ikke den helt store "vil ha" følelsen...kanhende virker den ikke tilstrekkelig umiddelbart solig og kompakt. Den viktigste grunnen var nok at den rett og slett ikke passet meg. Litt "høyt bunnlokk" (om man kan beskrive det slik) som gjør at den er tykkere enn det synes på bildene og at den "sitter litt høyt på armen", kombinert med ganske lange lugs, gjorde rett og slett at den ikke satt smooth på mitt noe smale håndledd.
Synd, for jeg liker designet...men får man ikke den rette godfølelsen så er det ikke rett klokke.