Hei. Er ny her på forumet og har begynt å intressere meg litt for klokker og har lyst på en klokke i 5 - 7000 klassen. Var en tur på Pro Tid på Aker Brygge og han anbefalte bla en Certina Ds Prince Automatic (5500 kr) etter å har hørt mine krav til min kommende klokke. http://www.certina.com/Collection/Gent-Automatic-Collection/DS-Prince/C008-426-11-057-00.aspx?pi=0 . Er det noen som har erfaring med denne klokken eller Certina generellt?. Har intrykk av at det er et relativt trygt merke å gå for. Noen andre klokker dere har å annbefale? Kom gjerne med forslag. takk for alle svar
Kriterier for den klokken jeg velger til slutt er at den skal ha mekanisk, automatisk urverk, safir glass, ikke chrono, ca 41 mm i diameter, lenke og klassisk utseende, sort eller marineblå urskive, dykker klokke eller ei, begge typer er aktuelle.
Andre forslag er også interessante. På forhånd takk
Kriterier for den klokken jeg velger til slutt er at den skal ha mekanisk, automatisk urverk, safir glass, ikke chrono, ca 41 mm i diameter, lenke og klassisk utseende, sort eller marineblå urskive, dykker klokke eller ei, begge typer er aktuelle.
Andre forslag er også interessante. På forhånd takk