Ny klokke på vei inn......

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Endelig.... etter ørten søk på posten.no har min seneste anskaffelse endelig ankommet landet. Dessverre var det en skuffende melding som møtte meg. Rettere sagt: "Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling".

Argh...... Blir nok ikke den dyreste affæren, da det er snakk om en Seiko, men med tanke på at jeg har ventet på den siden midten av desember, så skulle den helst vært på armen for lenge siden.

Uansett gleder jeg meg til å kunne spenne fast min første seiko automatikk - SKX007. Har hørt mye positivt om denne og ble "solgt" på siste NURK-møte! Gleder meg :D

Jeg kan vel antagelig regne meg som noe medskyldig i det "salget"...... :mrgreen:

Grattis med nytt, la nå ikke Seiko-feberen ta helt overhånd, før du vet ordet av det har du for mange.......

krille skrev:
Jeg kan vel antagelig regne meg som noe medskyldig i det "salget"...... :mrgreen:

Grattis med nytt, la nå ikke Seiko-feberen ta helt overhånd, før du vet ordet av det har du for mange.......

+1
Veeeldig fort å bli bitt av seiko basillen.... :D

Kult, Risti! Og takk for "sist", håper dere hadde en hyggelig middag :D

Kult da! SKX`n er ufattelig behagelig å ha på, selv for små håndledd og lumen er jo nice :D Er det en moddet utgave du har bestilt eller original?
Har veldig lyst til å bestille en mod fra Noah eller yobokies :mrgreen:

20091210-DSC_0287.jpg

krille skrev:
Det har du nok helt rett i! Var vel ikke vanskelig å merke min tilbakevendende fasinasjon for seikoen din den kvelden :D

Anders skrev:
Kult, Risti! Og takk for "sist", håper dere hadde en hyggelig middag :D
Takk for "sist" og godt nytt år! Ikke ofte jeg treffer på deg på den siden av elven :D

Bullit skrev:
Kult da! ... Er det en moddet utgave du har bestilt eller original?
Det ble nok en original på gummi som første-kjøp. Nato-versjonen var utsolgt da jeg bestilte, så isteden ble det et par maratac nato-remmer som allerede har ligget og ventet i et par uker.

Hva angår original vs modded versjon så synes jeg det originale designet på denne er utrolig kult... Så da ble det det i første omgang. Og blir jeg lei, så skal jeg nok kunne ta meg råd til å flippe denne for så å legge litt ekstra cash i en modded versjon ;) Og ja.... Yobokies og Noah har noen fantastisk fete versjoner :mrgreen:

Hva angår original vs modded versjon så synes jeg det originale designet på denne er utrolig kult... Så da ble det det i første omgang. Og blir jeg lei, så skal jeg nok kunne ta meg råd til å flippe denne for så å legge litt ekstra cash i en modded versjon ;) Og ja.... Yobokies og Noah har noen fantastisk fete versjoner :mrgreen:

Dama mi er iallefall stooorfornøyd med sin "egenlaga" SKX007 mod fra Noah, problemet er bare at hun går med den hver dag, så jeg får ikke lånt den :(

Risti4life skrev:
Endelig.... etter ørten søk på posten.no har min seneste anskaffelse endelig ankommet landet. Dessverre var det en skuffende melding som møtte meg. Rettere sagt: "Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling".

Argh...... Blir nok ikke den dyreste affæren, da det er snakk om en Seiko, men med tanke på at jeg har ventet på den siden midten av desember, så skulle den helst vært på armen for lenge siden.

Uansett gleder jeg meg til å kunne spenne fast min første seiko automatikk - SKX007. Har hørt mye positivt om denne og ble "solgt" på siste NURK-møte! Gleder meg :D

Grattis,
det trenger ikke ta så lang tid. Normalt 2 til 3 dager - så kommer det en lapp fra tullogtoll og krav om 25 mva.

Tidssonen er tydeligvis infisert med Seiko-feber!

Jeg bestilte selv samme klokke som deg Risti4life. Valget sto mellom Monsteret og 007. Men etter å ha sett tråden til krille her ble jeg overbevist. 007 ser meget bra ut på NATO.

Samtidig med å bestille 007 sendte jeg en bestilling på noen NATO-reimer.

I følge FedEx skal nyervervelsen være meg i hende den 12. januar. Alltid like kjekt å vente på en ny klokke.

Edit: Måtte fikse litt på linken.