Da sitter jeg igjen med to alternativer.
Tag Heuer Carrera og
Breitling superavenger
Hva syns dere? Jeg har jo kun gått etter utseende. Er det stor kvalitetsforskjell? Og er disse klokkene verdt prisen?
Takker for svar
Super Avenger er alt jeg ikke liker med Breitling. Store stålklumper med rotete skiver. Min anbefaling er Tag-en.
Av disse to ville jeg personlig valgt Tag Heuer Carrera! Men har du store/kraftige håndledd kan Breitling SA være veldig tøff! "Tape penger" vil du gjøre ved et salg seinere uansett hvilken av de to du velger, men du kjøper vel klokken for å bruke den og ikke som investering uansett
Bah. Kjøp deg en Rolex og bli ferdig med det.
Av disse to ville jeg personlig valgt Tag Heuer Carrera! Men har du store/kraftige håndledd kan Breitling SA være veldig tøff! "Tape penger" vil du gjøre ved et salg seinere uansett hvilken av de to du velger, men du kjøper vel klokken for å bruke den og ikke som investering uansett
Den originale posten her virker veldig som en fyr på jakt etter sin første, skikkelige klokke, da er det ofte "hit and miss", mye "miss" .
Det å anbefalle en slik kjøper å kjøpe en kliss ny Tag eller Breitling gir kun mening om du eier en urmaker eller importør av nevnte merker .
Finne et pent brukt eksemplar med boks og papirer så vil tapet reduseres markant i forhold til det å kjøpe nytt.
Mange gode svar, settes pris på Jeg har lest en del steder at det er mulig å prute på klokker som dette. Stemmer dette, og hva er det i så fall normalt å prute ned?
Hvor mye prisfall er det på slike klokker da, hvis de skal selges igjen.