Ny luftsjef på plass

Medlem
10. feb. 2012
Da var det endelig tid for min første unboxing! Etter mye leting, drømming, prøving og feiling fant jeg klokka som både jeg og lommeboka var enige om. Nå var det bare å finne noen som kunne skaffe denne klokka og valget falt på Thomas hos Protid på Paleet. Han satte igang letingen og fikk til svar at denne var ikke å få tak i siden det var en spesial edition, men det stoppet ikke han og fikk tak i en til slutt :) Liker klokka godt allerede. Den sitter godt på armen og ser både sporty og dressy ut, så denne kan nok bli med både til hverdags og fest.
Hvis noen tilfeldigvis har ett hangarskip som jeg kan teste ut countdown ringen på, så si ifra :)

Nok snakk, nå bilder
IMG_1374.jpg

IMG_1376.jpg

IMG_1377.jpg

Tøff detalj
IMG_1383.JPG

Hva er det som følger med?? Victorinox Airboss Mach 8 Spesial Edition er altså hele navnet på klokka
IMG_1391.jpg

Jo, ett kompass. Kjekt å ha..
IMG_1393.jpg

IMG_1394.jpg

En ting kompasset kan brukes til
IMG_1397.jpg

IMG_1399.jpg

Avslutter med ett lite familiebilde
IMG_1407.JPG

Gratulerer med ny klokke! :) Har alltid hatt sansen for Victorinox klokkene;)

Tusen takk for gratulasjoner og tilbakemeldinger :) Victorinox har flere tøffe modeller og kvaliteten virker bra, så blir spennende og se hva de kan komme med framover. Er nok ikke så mange av denne i Norge og derfor ikke så ofte sett. Selv vet jeg om en til.

Jeg er nok ikke flygeleder nei :)

igjen takk :) Ett av målene med ny klokke var å ikke ha noe alle andre har, så ingen sub her på en stund nei ;)