I dag er i morgen
SÅ hvor er bildene??
Dagen er enda ikke over! Jeg hentet pakka før jobben, og klarte ikke å la være, jeg måtte pakke opp og se om alt var helt og pent. Ingen fare, selgeren hadde til og med puttet klokka, papirene og hele esken i hver sin plastpose før alt ble pakket inn i en romslig eske med masse gråpapir rundt. Denne pakka hadde nok overlevd en jordomseiling! Kudos til slike selgere!
Jeg må bare beklage elendig bildekvalitet. Ble nødt til å bruke blitsen på toppen av kameraet i mangel av bedre egnet lyskilde, og det gir jo aldri noe godt resultat.
Klokka er da fin? Jeg lette lenge i håp om å finne noe lignende med "ordentlig" urverk, men det fant jeg ikke. Så dette er altså quartz, men det er i det minste et Seiko urverk, så jeg er fornøyd likevel.
Jeg har oppdaget at så altfor mange flotte klokker blir for store for meg, og skal jeg ha noe å velge i kan det hende jeg må ty til en og annen batteridreven klokke. Og jeg tenker dette blir en sommerklokke som ikke blir brukt i rotasjon hele året, og da passer det utmerket at den kan ligge der og passe seg selv når jeg ikke bruker den.
Den vil passe fint på Nato fra TS som har ligget og ventet lenge nå. Jeg liker den originale gummireima ganske godt også, det er ikke den verste jeg har opplevd.
Låner et bedre bilde som viser hvor fin klokka er! Den er akkurat passe stor, er ganske flat og veier lite i forhold til de automatiske. Skulle jeg ha noe å utsette på den, måtte det være forstørrelsesglasset over datoen, det hadde vært mye penere uten. Jeg kommer likevel ikke til å gå løs på denne med hammer og meisel ...
For to måneder siden hadde jeg aldri drømt om at jeg skulle velge en blå klokke, jeg som har vært så lei alt blått i lang tid. men man blir jo påvirket her ...
Takk for titten!