Ny Panerai dailybeater

Absolut jag köper det argumenten :)

Men min poäng är att Panerai kan växa även åt båda hållen. Jag känner ingen som skulle rekommendera en Submersible som första pam. Men jösses vilken fin klocka det är, men kan vara fruktansvärt svår att tycka om för ett otränat öga.

För att inte prata om microrotor p4000 det är sexigt men också något som glömms i starten av träsket. Dvs jag är glad att jag inte har testat Base bara för att testa jag har inget emot Base. Tvärtom skulle gärna ha en 000 men det hade jag absolut inte kunnat tänka mig för några år sedan i början av resan.

Vad jag försöker och förmedla är att det kan gå i cirklar med Panerai och det är fint och läsa på först;)

Vis vedlegg 23498

Men gillar du 47 mm @Stolbark köp en Panerai 389 är mitt tips det skall jag göra iallafall :D

+1

389 er den fineste moderne Submesible. Og Submerible 1950 kasse passe enda bedre på armen!
Nå begynner prisen på 389 å senke litt så er det bare å slå til!

• Liker
Reaksjoner: Xalle
Takk for flotte svar og engasjement!
Hva tenker dere om PAM560, hvor ligger den i landskapet av Paneraier? Det var en av modellene jeg likte best, og ser nå at de har den på salg hos jomashop til $4190. Hadde tenkt å handle hos Bjerke, men forskjellen i pris her er jo på over 20 000,-. Det var en voldsom stor forskjell.

• Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
560 er innafor på alle punkter:
- skrudd baklokk 300m WR , check!
- skrudde baretter , check!
- sandwich dial , check!
- polert Bettarini kasse , check!

Altså - kjøp!

Edit. Har du tatt med mva i regnestykket ditt?
Anbefaller kjøp hos Bjerke - trygt og ryddig.

Takk for flotte svar og engasjement!
Hva tenker dere om PAM560, hvor ligger den i landskapet av Paneraier? Det var en av modellene jeg likte best, og ser nå at de har den på salg hos jomashop til $4190. Hadde tenkt å handle hos Bjerke, men forskjellen i pris her er jo på over 20 000,-. Det var en voldsom stor forskjell.

Hvis du liker 560, har du sett på 590? Rå skive og 100% OP DNA.
Tommel opp!

Edit. Har du tatt med mva i regnestykket ditt?
Anbefaller kjøp hos Bjerke - trygt og ryddig.

+1
Har du tatt med MVA på salgspris+frakt og fortollingsgebyr?
Også få du trekke lokal MVA fra Jomashop?

• Liker
Reaksjoner: Stolbark
590 var også veldig flott, men tror jeg liker det "enklere" utseende på 560 siden den uansett ikke har dato.
Ser at salget på 560 til 4190$ er over, skjønte det var noe slikt siden rabattkoden ikke gikk inn i går eller forgårs. Har tatt med alle avgifter i regnestykket, men da regnet med prisen jeg fikk hos Bjerke som var høyere enn det som ligger inne i 2015/2016 prislisten som ligger ute her. I butikken sa han at prisen på 560 er 66 000,-, mens prislisten her sier 61 000,-. Må eventuelt ta en runde med Bjerke på pris, må være mulig å få "fjorårets" pris med litt rabatt fortsatt :)

Tar man utgangspunkt i 590 fra Jomashop så er forskjellen bare på Kr. 13 600,- før rabatt fra AD, så da blir forskjellen så liten at det ikke er noe poeng å kjøpe fra utlandet......(med denne har sikkert også steget i pris hos Bjerke)

Tar man utgangspunkt i 590 fra Jomashop så er forskjellen bare på Kr. 13 600,- før rabatt fra AD, så da blir forskjellen så liten at det ikke er noe poeng å kjøpe fra utlandet......(med denne har sikkert også steget i pris hos Bjerke)

Bør jo være en ok rabatt om du skal velge Bjerke fremfor alternativet her når det tross alt er snakk om en klokke du skal beholde livet ut.. Hadde ment noe annet om du tenkte flipping neste år ;)

• Liker
Reaksjoner: Stolbark
Fra Jomashop er det kun MVA som kommer i tillegg på salgspris + frakt. UPS tok ikke noe fortollingsgebyr for min Panerai, og det skulle vel også bare mangle når fraktprisen er som den er....

For øvrig bør du være oppmerksom på at Jomashop ikke sender originalsertifikatet til Panerai, de de sender heller sitt eget garantibevis. Jeg har en diskusjon gående med Jomashop rundt dette, synes det er utrolig useriøst :mad:

Med andre ord ville jeg nok tenke meg om minst to ganger før jeg handler hos Jomashop og ikke hos Bjerke....

For øvrig bør du være oppmerksom på at Jomashop ikke sender originalsertifikatet til Panerai, de de sender heller sitt eget garantibevis. Jeg har en diskusjon gående med Jomashop rundt dette, synes det er utrolig useriøst :mad:

Hva???? Er det sant? Har du ikke sendt klokka tilbake?

Tok litt tid å bestemme seg, men fikk min første Panerai på mandag. Ble en travel uke, så fikk først tid og ro i dag til å åpne esken. "Tok til vett" og gikk for en 372, får se om man venner seg til størrelsen etterhvert ☺️
Takk for innspill og engasjement!
20170217_210554.jpg

Redigert: