Ny Panerai - PAM587

Meget pen. Men den mangler absolutt noe på siden, men dette kan ha noe med at låsen på siden av kassen er noe som er særegent for Panerai.

Hva med noe slikt?

Da er det jo plutselig en 372 med litt annen skrift på skiven. Det er jo samme verk i begge to, og både pleksiglasset og kassen er jo nesten identiske.

panerai-luminor-1950-3-days-47-mm-pam-372-hand-wound-watch-front.jpg

Det som er kult med denne er jo at det er (nesten) tro kopi av en Radiomir fra ca. 1940.

Da er det jo plutselig en 372 med litt annen skrift på skiven. Det er jo samme verk i begge to, og både pleksiglasset og kassen er jo nesten identiske.

panerai-luminor-1950-3-days-47-mm-pam-372-hand-wound-watch-front.jpg

Det som er kult med denne er jo at det er (nesten) tro kopi av en Radiomir fra ca. 1940.

Godt poeng! Det er uansett en meget kul release.

Jeg var innom Bjerke for 1,5 uke siden og spurte om de kunne skaffe meg en 587 og til hvilken pris.
Han mente at de skulle klare å skaffe meg en slik, men jeg har enda ikke hørt noe mer fra dem:mad:

Men.. disse 1000 ex er vel kun for salg i boutique'ne og vil vel ikke være tilgjengelig hos AD'r for salg til oss "vanlige" folk:(

Den, har en Paneristi kompis prøvd og han er overbevist med at det er den "best Pam ever".
Han han skrevet klokkereviews i en god del år nå og har prøvd / eid mest av alt, da har han sikkert et godt poeng der.
Men den var ikke akkurat "billig"...

• Liker
Reaksjoner: Futen og Gin