Merke, modell og år:
Rolex DateJust 16013 two tone ~1978
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Diameter: 36mm
Materiale: Gull og stål
Lenke: Uret selges med original jubilee lenke i two-tone stål og gull. Det er en god del slakk i lenken.
Uret holder tiden meget godt.
Dokumentasjon og historikk:
Det følger hverken boks eller papirer med dette uret. Forrige eier oppga at den var overhalt av urmaker for 2-3 år siden, men ingen dokumentasjon foreligger. Han hevdet også at uret var tatt ut i 1980. Ingenting av dette kan verifiseres, men serienummer bekrefter omtrentlig årstall på 1978. Forrige eier oppga at det hadde vært to eiere før meg, og at han hadde hatt klokken i 14 år før den ble overført til mitt eie da jeg mottok den i innbytte.
Øvrig informasjon:
Bytter er ikke lenger interessant, da jeg har kjøpt meg en ny Omega Planet Ocean.
Sted:
Oslo i ukedagene, Tønsberg/Nøtterøy (evt et annet sted i Vestfold) alle dager.
Pris :
25.000 med lenke
21.000 uten lenke
Rolex DateJust 16013 two tone ~1978
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Diameter: 36mm
Materiale: Gull og stål
Lenke: Uret selges med original jubilee lenke i two-tone stål og gull. Det er en god del slakk i lenken.
Uret holder tiden meget godt.
Dokumentasjon og historikk:
Det følger hverken boks eller papirer med dette uret. Forrige eier oppga at den var overhalt av urmaker for 2-3 år siden, men ingen dokumentasjon foreligger. Han hevdet også at uret var tatt ut i 1980. Ingenting av dette kan verifiseres, men serienummer bekrefter omtrentlig årstall på 1978. Forrige eier oppga at det hadde vært to eiere før meg, og at han hadde hatt klokken i 14 år før den ble overført til mitt eie da jeg mottok den i innbytte.
Øvrig informasjon:
Bytter er ikke lenger interessant, da jeg har kjøpt meg en ny Omega Planet Ocean.
Sted:
Oslo i ukedagene, Tønsberg/Nøtterøy (evt et annet sted i Vestfold) alle dager.
Pris :
25.000 med lenke
21.000 uten lenke
Vedlegg
Redigert: