Ny Rolex Daytona?

Det får vi nok ikke vite før helt tett opp mot Basel 2012.

Det florerer dog med slike rykter i forkant av Basel, hvert eneste år ;)

Jeg ville nok plassert mine penger på at det kommer en two-tone i år, og stainless neste år. Dog ren spekulasjon.

Kan bli pent - men man kan vel forvente saftig prisøkning :D
zenith.jpg

r116509ecopy.jpg

r116509ecopy4.jpg

r116509ecopyaaa1a.jpg

(Bilder lånt fra trf)

Kommer det en SS Daytona med sort bezel og hvit skive stiller jeg meg i kø hvertfall, den øverste der var lekker!

Spennende å se hva Rolex gjør, men legg merke til at den øverste photoshoppa Daytonaen har en Zenith-skive ;) Derav de svarte ringene rundt subdialene. Den nåværende Daytonaen har sølvfargede ringer, som ser langt blassere ut. Det vil vel kanskje være naturlig å anta at Rolex redesigner skivene når/hvis vi får en Daytona med keramisk bezel, men det er få forundt å spå hvordan de blir. Svart/hvite kontraster på skive og subdials er jo favoritten :D

Kommer en Daytona med sort keramisk bezel, hvit skive med sorte sirkler rundt sub dials så handler jeg iallefall.

Håper det kommer en ny ss med større kasse, gjerne 42mm og dato. Bildet er fra et annet forum.

newdaytonawd.jpg

Når de har utvidet ExpII til 42 og laget en DJ II på 41, samt DSSD på 44, føler jeg meg langt fra sikker, gitt...:-o

Sikker er absolutt ikke jeg heller. Men siden de lot den nye i RG være 40mm, er det noe som sier meg at de også vil gjøre dette med tt og ss.. Den som lever får se, noe jeg antar jeg vil gjøre8)

Sikker er absolutt ikke jeg heller. Men siden de lot den nye i RG være 40mm, er det noe som sier meg at de også vil gjøre dette med tt og ss.. Den som lever får se, noe jeg antar jeg vil gjøre8)

Du har et (stort) poeng der mtp at de ikke rørte RGens 40mm, ja.