Ville overaske meg stort om det ble noe annet en 40 mm for SS og TT modellene.
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 4. jan. 2012 #21 Ville overaske meg stort om det ble noe annet en 40 mm for SS og TT modellene.
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.038 Sted Gullkysten 4. jan. 2012 #22 rousp skrev: Ville overaske meg stort om det ble noe annet en 40 mm for SS og TT modellene. Klikk for å utvide... Siste rykter fra Basel er en spesialutgave på 48mm med heliumventil. En såkalt DayDweller.
rousp skrev: Ville overaske meg stort om det ble noe annet en 40 mm for SS og TT modellene. Klikk for å utvide... Siste rykter fra Basel er en spesialutgave på 48mm med heliumventil. En såkalt DayDweller.
Montanus Medlem 6. juli 2010 Innlegg 498 Sted Oslo 4. jan. 2012 #23 mikkemus23 skrev: Siste rykter fra Basel er en spesialutgave på 48mm med heliumventil. En såkalt DayDweller. Klikk for å utvide... Da skal hvertfall jeg morde "trust fundet", så jeg får råd til en på hver arm:twisted:
mikkemus23 skrev: Siste rykter fra Basel er en spesialutgave på 48mm med heliumventil. En såkalt DayDweller. Klikk for å utvide... Da skal hvertfall jeg morde "trust fundet", så jeg får råd til en på hver arm:twisted:
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 4. jan. 2012 #24 DayDweller ja.. Bare den ikke etter hvert tar over plassen til cavedwelleren...
HerrUr Medlem 16. juni 2009 Innlegg 1.130 4. jan. 2012 #25 Montanus skrev: Jeg håper personlig de vil holde seg til 40mm, noe jeg også tror de vil gjøre. Klikk for å utvide... Jeg tror også de vil holde på 40mm i første omgang, men det er da lov å håpe. 40mm blir for smått til kronograf å være etter min smak.
Montanus skrev: Jeg håper personlig de vil holde seg til 40mm, noe jeg også tror de vil gjøre. Klikk for å utvide... Jeg tror også de vil holde på 40mm i første omgang, men det er da lov å håpe. 40mm blir for smått til kronograf å være etter min smak.
Lien Støttemedlem Medlem 15. nov. 2011 Innlegg 1.480 Sted Bergen 5. jan. 2012 #26 Nesten så man håper det ikke kommer nye utgaver for å slippe å knuse sparegrisen. Den første var iallefall meget pen å se på, og kommer høyt på ønskelisten dersom den blir lansert.
Nesten så man håper det ikke kommer nye utgaver for å slippe å knuse sparegrisen. Den første var iallefall meget pen å se på, og kommer høyt på ønskelisten dersom den blir lansert.
J jayeff Guest 5. jan. 2012 #27 Nei til dato på Daytona! For øvrig er jeg enig i at den bør forbli på 40mm. Den er ren perfeksjonisme, men kan godt få en keramisk bezel
Nei til dato på Daytona! For øvrig er jeg enig i at den bør forbli på 40mm. Den er ren perfeksjonisme, men kan godt få en keramisk bezel
S Sponon Støttemedlem Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.543 11. jan. 2012 #28 Hva tror dere om bezelen da? Håper inderlig det blir samme design/font på "den kommende" stainless Daytonaen som idag brukes på de med edle metaller.
Hva tror dere om bezelen da? Håper inderlig det blir samme design/font på "den kommende" stainless Daytonaen som idag brukes på de med edle metaller.
Lien Støttemedlem Medlem 15. nov. 2011 Innlegg 1.480 Sted Bergen 11. jan. 2012 #29 Sponon skrev: Hva tror dere om bezelen da? Håper inderlig det blir samme design/font på "den kommende" stainless Daytonaen som idag brukes på de med edle metaller. Klikk for å utvide... Agreed, håper faktisk de lager de to første i bildeserien på forrige side.
Sponon skrev: Hva tror dere om bezelen da? Håper inderlig det blir samme design/font på "den kommende" stainless Daytonaen som idag brukes på de med edle metaller. Klikk for å utvide... Agreed, håper faktisk de lager de to første i bildeserien på forrige side.