Ny Rolex Explorer 1 36 mm

Medlem
27. mai 2010
Sted
Elverum
Er det fortsatt mulig å få tak i Explorer 1 36 mm hos AD eller har de kun 39 mm? Har sendt mail til Lervik, men har ikke fått svar ennå, er litt utålmodig...

Den finnes ikke lengre i katalogen til Rolex, så jeg tviler på at det er mulig å bestille den inn. Det kan være at det er en AD et eller annet sted i landet som har en inne. Men, tror heller du bør satse på pent brukt :)

Det har jeg gjort, men som vanlig når man vil kjøpe Rolex her på forumet så er det ingen som vil selge, furt furt. :( :)

Det har jeg gjort, men som vanlig når man vil kjøpe Rolex her på forumet så er det ingen som vil selge, furt furt. :( :)

Må være tålmodig :) Plutselig dukker den rette klokken opp! Men, jeg vet at folk holder litt ekstra godt på 36mm Explorer.

Den er alt for dyr, må sikkert overhales også. Vil ha en som kun har blitt prøvd på hånden julaften for x antall år siden for så å ha ligget i bankboks siden.
Betaler godt gjør jeg også.

PS: Prøver ikke å utvikle dette til en ønskes kjøpt tråd da det allerede ligger en ute i riktig forum. ;)

Godt at du ikke stiller altfor spesifikke krav ;)

Explorer I

Ja, der ser du...:confused: Husket virkelig så dårlig.... Det beste er vel å ringe/maile de i morgen og høre;) Lykke til. (Om de har den enda da..)

Explorer I 36mm koster 36 600 hos Bjerke Bergen. Denne hadde de inne i juletider i fjor. Du er meget heldig om du får fatt i den da den er gått ut. Var forrige fredag i Bergen og måtte selvfølgelig innom Bjerke for å teste ut litt klokker. Da hun presenterte meg for Explorer I 39mm ble jeg MEGET GLAD for at jeg før jul kjøpte en 36mm. 39mm tiltalte meg overhodet ikke. Den så bare Inex-aktig ut.
Rolex har på den nye versjonen øket kassa med 3mm, men de har beholdt viserne til 36mm. Rart

Explorer I blir aldri den samme etter 36mm.

Fikk svar fra Bjerke i dag om at de har en på lager og prisen på den er kr. 37 400.
Er Bjerke en butikk det går ann å prute litt eller er de for fine for det?