Ny rolex no-date

HSR

Medlem
28. april 2011
Sted
Oslo
Heisann

Har mulighet til å få en flunk ny rolex no date til om lag 35'000. Er dette et godt kjøp? Ville egentlig ha med dato, men syns tilbudet var bra? Hva tror dere evt rundt muligheten for å få solgt den dersom savnet av dato blir for stort? Vil jeg tape mye? Snakk om en 2012 modell...

En helt ny til 35 lapper hadde ihvertfall jeg slått til på! Denne koster opptil 50k fra butikk, så her sparer du mye. Jeg var også på jakt etter en klokke med dato, endte opp med en Explorer 214270 .. Savner ikke dato i det hele tatt, er kjempefornøyd med min explorer uten dato :)

- Dersom savnet blir for stort, tror jeg ikke du har noe problem med å selge denne videre. Tror heller ikke du må belage deg på det største tapet heller da prisen er meget god!
Er du heldig kan forhandler ta den i innbytte mot en med evt dato.

Er den stjålet eller import fra utland u/MVA? :confused:

Er den Norskkjøpt med papirer er det et røverkjøp og nesten for godt til å være sant :D

De seljes i stand som nye på sonen her for rundt ni tusen over det. Så her må du bare klinke til hvis du er sikker på at selger har rent mel i posen

Det er snakk om en ny sub fra AD. Ser ut som om jeg må slå til, selv om prisen muligens blir 37/8

Det er snakk om en ny sub fra AD. Ser ut som om jeg må slå til, selv om prisen muligens blir 37/8

Du kjøper den fra en AD? Dersom det er en 114060, så må vi stryke utsagnet om at det ikke finnes gratis lunsj... Har du sett klokken? Kan det være en AD som har en 14060 liggende til overs? I siste fall er det en helt ok pris, hverken mer eller mindre.