Ny Skinnrem til Breitling Aerospace

Medlem
10. nov. 2007
Sted
Bærum
Tenkte jeg skulle "spice"opp den gamle Breitlingen min, sjekket priser på ORGINAL skinnrem fra Breitling:

Kroko: lys brun, mørk brun ( NOK 4.070,- )
Buffalo: lys brun ( NOK 1.160,- )
I tillegg har vi Diver Pro ( gummirem ) ( NOK 610,- )

Blir litt mye å bruke 4 laken på en rem synes jeg, så da har jeg sett på denne:

http://cgi.ebay.com/BOB-GATOR-FOR-BREIT ... dZViewItem

Kjøpte for en stund tilbake en orginal stållenke til den, men farge komboen på stål og titan ser ikke helt bra ut.. og nå som jeg har Submarineren vil jeg ha en klokke med skinn rem.

Bilde kan sees på galleriet.

Kom med forslag på tøffe remmer, farger, matriale osv!

Bare 4 for skinnrem? Er det da med vanlig spenne? Personlig må jeg si jeg er svak for mørk krokko på foldespenne.

Evolution_B_Hirsch_5.jpg

Evolution_B_Hirsch_6.jpg

Dette er da en mørk krokko rem med foldespenne fra Hirsch på en breitling evo. Syns foldespenne passer ekstra bra når det er en breitling eller rolex daytona eller noe annet i det sportslige spekteret av luksus ur. Ikke like dress-feeling, men fortsatt klassisk elegant.

Insano: Evo'en var faktisk veldig stilig med rem. Har ikke sett den kombinasjonen før.

Erik:
Jeg syns ikke Aerospacen er en klokke som passer med rem. Let heller etter en titanlenke.

Juice: Den kom orginalt med brun skinnrem, derfor jeg vil ta den tilbake til "its glory days" ;)

Kjøpte en orginal brun buffalo rem med hvit piping til den dag, ble veldig bra synes jeg :D