- Medlem
- 9. nov. 2009
- Innlegg
- 355
Av en eller annen grunn har jeg vært veldig fasinert designet på enkelte av Breitling for Bentley klokkene. Problemet har i stor grad vært at de fleste modellene er alt for store. GT serien er på 44,80mm som jeg synes er perfekt størrelsesmessig ift til meg. De fleste andre Breitling for Bentley er gjerne 48mm, noe som blir alt for stort synes jeg. Jeg er storfan av Bentley biler og som folk flest er det nok en bil som aldri kommer til å stå parkert i oppkjørselen min så lenge jeg bor i Norge i hverfall. Breitling for Bentley er ikke akkurat det ypperste man finner på markedet, de bruker jo fremdeles ETA urverk i nesten alle modeller inkl Tourbillon modellene. Jeg synes noen av modellene i Breitling for Bentley serien er utrolig flotte, stort fokus på design samt kvalitet mens meste parten av det Breitling produserer er i stor grad forbundet med flyging, er denne serien forbehold motorsport. Nå er det slik at jeg har en nevefull med "flygeklokker" men fant ut at jeg faktisk ikke hadde en eneste klokke som kunne relateres til motorsport.
Jeg kommer over en A13362 nyeste versjon som er litt mer anonym enn forgjengeren. Mesteparten har de nå plassert på baklokket slik at det er minimalt med skrift på skiven. Synes den var utrolig flott uten altfor mye på skiven. Foreløpig må jeg si at jeg er fornøyd, hadde selvfølgelig vært morro med et inhouse urverk, men da hadde den vel kostet det dobbelte. Uansett her er den.
Ha en fin dag!
Her et bilde for størrelse sammenlikning
Jeg kommer over en A13362 nyeste versjon som er litt mer anonym enn forgjengeren. Mesteparten har de nå plassert på baklokket slik at det er minimalt med skrift på skiven. Synes den var utrolig flott uten altfor mye på skiven. Foreløpig må jeg si at jeg er fornøyd, hadde selvfølgelig vært morro med et inhouse urverk, men da hadde den vel kostet det dobbelte. Uansett her er den.
Ha en fin dag!
Her et bilde for størrelse sammenlikning