Solgt (NY sommertid-pris) Glashütte Original PanoMaticLunar, grå

Medlem
18. aug. 2015
Sted
Oslo
IMG_1109.JPG

Nylig oppdaget jeg at det er over et år siden jeg sist hadde denne nydelige saken fra Glashütte ute av boksen! Før har jeg hatt fine biler som har blitt "garage queens", og det samme har skjedd med denne klokken - den er for pen til å brukes, og det er for få spesielle anledninger der jeg trenger å finne fram noe spesielt. Siden jeg byttet den til meg (fra Havvo her på TS) har jeg brukt den tre ganger, har jeg funnet ut. Pinlig. Fordelen er at den er strøken og med mine (riktignok nærsynte) øyne ikke har bruksspor. Og selvsagt er den komplett med boks og sertifikater og alt sånt.

IMG_20181124_102504.jpg

Kjøpt hos Tidemann i Oslo september 2014. Ikke vært på service. Målt gangreserve februar 2019: 39.5 timer (nominelt 42 +/- 5%). Amplitude 290, nøyaktighet +6 sek/døgn med skiven opp, amplitude 275, nøyaktighet +13s/døgn med kronen ned ihht test hos Urmaker Larsen på Storo (tidl. Christensen) februar 2019.

IMG_1083.JPG

Ønsker helst å selge til GG i Oslo-området slik at vi kan møtes, med betaling til konto direkte før overlevering.

Prisantydning 55.000, og jeg ønsker i utgangspunktet ingen bytter. Jeg må vel innrømme at klokkeinteressen er svingende, og for tiden i en bølgedal. Likevel er jeg ikke HELT uinteressert i en IWC Portugieser Automatic eller en Datejust 41 i rhodium eller blå med jubilee (eller muligens en Oyster Perpetual i rhodium...) :)

Specs:
Diameter: 40mm
Høyde: 12.7mm
Lugs: 20mm

Glashutte-Original-PanoMaticLunar-Steel-1-90-02-42-32-05-3.jpg

Bildene under er fra unboxing, men klokken ser akkurat lik ut nå. Som de sier i reklamen: Det er lov å la seg friste.

IMG_1090.JPG

IMG_1084.JPG

Vedlegg

• IMG_1106.JPG
    IMG_1106.JPG
    57 KB · Visninger: 0
Redigert: