Gratulerer med flott Stowa. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den?
Justandreas Medlem 23. mars 2011 Innlegg 398 23. sep. 2012 #21 Gratulerer med flott Stowa. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den?
U Uregistrert bruker 2159 Guest 23. sep. 2012 #22 Tusen takk for alle gratulasjoner Legger selvfølgelig ut bilder på dagens etterhvert Likte klokkeboksen veldig godt Klokken er kjøpt på Stowa sin hjemmeside. Stowa Uhren ab Werk bestellen und online kaufen Noen som har tips til en fin sort alligatorreim?
Tusen takk for alle gratulasjoner Legger selvfølgelig ut bilder på dagens etterhvert Likte klokkeboksen veldig godt Klokken er kjøpt på Stowa sin hjemmeside. Stowa Uhren ab Werk bestellen und online kaufen Noen som har tips til en fin sort alligatorreim?
E Edward Medlem 28. juni 2011 Innlegg 668 Sted Viken 23. sep. 2012 #23 gooner87 skrev: Noen som har tips til en fin sort alligatorreim? Klikk for å utvide... Ja - Stowa sin egen. Etter min mening veldig høy kvalitet i forhold til prisen. Stowa sender til Norge selv om nettsiden sier at de ikke sender utenfor EU, og de tar kostnaden ved CITES-godkjennelse selv.
gooner87 skrev: Noen som har tips til en fin sort alligatorreim? Klikk for å utvide... Ja - Stowa sin egen. Etter min mening veldig høy kvalitet i forhold til prisen. Stowa sender til Norge selv om nettsiden sier at de ikke sender utenfor EU, og de tar kostnaden ved CITES-godkjennelse selv.
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.351 Sted Vestlandet 23. sep. 2012 #25 Gratulerer med en flott klokke. Stowa er mye fin klokke for pengene. gooner87 skrev: Noen som har tips til en fin sort alligatorreim? Klikk for å utvide... MO'en fortjener vel noe slikt. Klikk
Gratulerer med en flott klokke. Stowa er mye fin klokke for pengene. gooner87 skrev: Noen som har tips til en fin sort alligatorreim? Klikk for å utvide... MO'en fortjener vel noe slikt. Klikk
Midas Mulligan Støttemedlem Medlem 23. okt. 2011 Innlegg 264 Sted Oslo 26. sep. 2012 #29 Grattis med flott Stowa!