Ny Submariner

Medlem
17. juni 2015
Innlegg
8
Sted
Tønsberg
God kveld! Er helt ny på forumet, så dette er første post. Ville bare meddele at denne kom fra Bjerke for en uke siden og er svært fornøyd (som alltid). Byttet ut armbåndet, så medfølgende ligger fortsatt med folie på :)

enpmdVdB.jpeg
 
Med Buckle. Tenkte å spare på hele den originale lenken.
Fine med denne er at du føler nesten ikke at reima er på. Føles ikke som den "standard" silikon reima. Kan vel kalle det "super soft" omtrent. Til tider litt skummelt, for noen ganger føles det som Sub-en ble lagt igjen hjemme.
 
Merker at den henger ca 2-3 sekunder bak hvert døgn (vet at COSC godkjenner innenfor dette). Men er litt interessert å høre hvordan deres Rolex (da med 3135 movement) presterer.
 
Merker at den henger ca 2-3 sekunder bak hvert døgn (vet at COSC godkjenner innenfor dette). Men er litt interessert å høre hvordan deres Rolex (da med 3135 movement) presterer.
Husk at ur trenger en innkjøringsperiode før den "stabiliserer" seg, så gi det ett par måneder før du begynner å ta tiden på verket. Har vært innom med slik problem tidligere og da ville de ikke justere før den var minst ett par måneder gammel:) var dog mer unøyaktighet en det da!
 
Jeg mottok en 114060 (nodate) i forrige uke. Min går ca 2 sekunder for fort i døgnet, så tror nok dette er noe som er normalt for mange nye mekaniske ur. Men som @Salvesen påpeker, så trenger uret en innkjøringsfase før det vil være meget nøyaktig ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Raymond75
Gratulerer! Min nye 114060 er på "spa" med 2 minutter ekstra på 24 timer!:mad:
2 sekunder er ingenting!;)
 
2 minutter var da voldsomt mye! Utrolig kjedelig at noe sånt skjer på et helt nytt ur.. Satser på at den fungerer utmerket når du får den tilbake :)