Nybegynner og rolex datejust

Medlem
12. mars 2017
Sted
Mandal
Hei!

Er ny til "de litt over gjennomsnittelige klokkene", men har kjøpt meg en Rolex Datejust 16013.
Jeg har fått med meg såpass at jeg må ha en 20mm reim til denne, og har sett litt på tempovintage, men får ingen svar hverken på mail eller tlf.

Jeg er på utkikk etter en reim som er som eller ligner på denne: http://tempovintage.no/?product=vintage-strap-20mm-green-id-vingreen20

Finnes det noe annet sted hvor jeg får godt utvalg til grei pris?

-----

Vurderer også en diamant ur-skive etterhvert, er dette noe som kan kjøpes orginalt fra Rolex, eller finnes det noen slags forhandler på dette? Eventuelt bezel.

Håper på svar!

Mvh Glenn Oskar

Tusen takk for svar både @Genta og @lantin!

Ser jo lovende ut, masse man kan velge i her ser jeg!

Rent kvalitetsmessig, er det merket som skiller dem på pris eller er det den faktiske kvaliteten på reimene, noen som vet det?

Mvh

Tusen takk for svar både @Genta og @lantin!

Ser jo lovende ut, masse man kan velge i her ser jeg!

Rent kvalitetsmessig, er det merket som skiller dem på pris eller er det den faktiske kvaliteten på reimene, noen som vet det?

Mvh
Personlig syns jeg at tempovintage og hodinkee har høyere opplevd kvalitet enn cheapestnatostraps, men alt til sitt bruk :)

Personlig syns jeg at tempovintage og hodinkee har høyere opplevd kvalitet enn cheapestnatostraps, men alt til sitt bruk :)

Hodinkee BØR ha bedre kvalitet til 20-ganger prisen... Er selv veldig happy med cheapestnatostraps.

• Liker
Reaksjoner: JohanB
Hvis du finner en reim du liker hos Tempo Vintage så bruker du bare nettbutikken og handler, kommer i posten etter noen dager. Har selv handlet flere, det er mye reim for pengene.

Hvis du finner en reim du liker hos Tempo Vintage så bruker du bare nettbutikken og handler, kommer i posten etter noen dager. Har selv handlet flere, det er mye reim for pengene.

Har problemer med Paypal-kontoen min, og det ser ut som det er det eneste betalingsalternativet desverre...

Remmene fra "cheapest" er ikke av særlig god kvalitet.
Sikkert ok ift prisen, men jeg kommer ikke til å handle der mer.
Ett av problemene var at hullene til barettene var så trange at jeg ikke fikk inn baretter av en viss tykkelse.
De barettene som følger med remmene er det bare å hive i søpla med en gang...