Nye Tudor Black Bay

Tudorklokkene synes jeg alltid ser flotte ut, inkludert denne blå - men jeg fikser bare ikke den timeviseren. Har prøvd i lengre tid. Klarer det bare ikke, dessverre. No Tudor for me - om jeg ikke klarer å bli overbevist en gang i fremtiden. Tiden kan fikse så mye rart.

Redigert:
Fikk sjansen til å prøve den nye Tudor Black Bay Blue i Belgia i slutten av mai. Den var utrolig lekker - særlig på lenke. Tallskiven er veldig ren med kombinasjonen av hvit og sort, men likevel bryter den blå bezel'en noe med det enkle uttrykket. Imidlertid er dette i mine øyne kun positivt. Det gir klokka et eget uttrykk. Synes den var finest med lenke. Reima i en blålig tone funket ikke helt i mine øyne. Gleder meg til denne etter hvert kommer på bruktmarkedet.

Får ikke denne ut av tankene. Jeg likte den røde, men greide ikke se den for meg på min arm i den fargen. Den blå er en helt annen historie…

Sier ikke nei til denne
Tudor-BW14-006.jpg

Likte den røde, men som mange sier så er denne hakket vassere:D

Tudor-BW14-001.jpg

Nei, jeg var innom Bjerke for å høre om de hadde den inne. Den hadde ikke kommet enda og de visste heller ikke når. Det ble antydet august selv om de tidligere i vår mente den burde være tilgjengelig i juni. Prisen skulle være identisk med den røde. Synes det er rart at den ikke er kommet her. Jeg fikk se og prøve den blå da jeg var i Belgia for over 3 uker siden. Utrolig flott klokke - særlig med lenke.

Bjerke har - eller hvertfall hadde. Prisen har havnet på 24k med lenke og Nato. Jeg var selv skeptisk til snowflake-viseren, men vi er blitt gode venner:) Glad jeg gikk for denne!

Hvilken hadde TS valgt?
Nye Tudor Black Bay (24') eller Pelagos (30')?
Stål vs titan, 41 mm vs 42 mm?

Jeg digger BB. Kjøpte den røde selv for et år siden. Den blå er kanskje enda kulere. Men den er kanskje litt posør?

Pelagos er skikkelig tool watch. Titan er digg, og det er ikke noe retrodill ved den.

Stod valget mellom de to i dag, hadde jeg gått for sistnevnte.

Todda